Pakisto ei mikään liian leveä ole joten tulisko sinne jotain pelaajaa vielä sisään ennen siirtorajaa?Varttisen pelit pelattu tältä erää Sportissa. Pelasi ihan mukavasti ne pelit mitä sai pelata.
Meillä on kolme kiekollisesti laadukasta pakkia Liiga-tasolle, Johansson, Heshka ja Viljanen. Sitten on Hietanen, kuka on hyvällä tavalla näkymätön, sekä Tommila kuka myös huomataan vain silloin kun tekee virheen. Pulli on hyvä kolmosparin pakki ja Aarnio hyvä silloin kun saa pelata ilman pelkoa penkityksestä. Jos Vanttaja saadaan takaisin niin siinä on kohtalaisen hyvä top-8 pakisto. Sitten on vielä junnuissa Masic, Vesala ja Seniut, ketkä voi pelata ihan hyvin pieniä minuutteja, niin en usko että meille ketään pakistoon hankitaan. Jos joku pitää hankkia, niin sentteri on ykkösprioriteetti.Pakisto ei mikään liian leveä ole joten tulisko sinne jotain pelaajaa vielä sisään ennen siirtorajaa?
Kyllä mä sanoisin myöskin, että hyökkäykseen leveyttä. Sentteriä huutaa kovasti!Pakisto ei mikään liian leveä ole joten tulisko sinne jotain pelaajaa vielä sisään ennen siirtorajaa?
Niinkuin pelin alustavassa haastattelussa KK oli lukenut Sport ykkösen yvn. He pelasivat hyvin meidän ykköstä vastaan. Piste meille 2 heille.Jos viime pelissä yv oli rautaa,tänään se on sitä tuttua. No aina ei kulje.
ihan hiton hyvä. Sportin kovin ja paras suomipoika. No mä näin jo tän pronssikaudella.Heikkinen on kyllä nostanut profiiliansa huomattavasti viime peleissä.
Ei nyt itketä. Hyvää kiekkoa oli tänään. Sport nyt vaan on liian hidas ratkaisuissa. Joten spurgu KK pääsi sekaamaan pelin.Kyllä tuo sarjataulukko totuuden kertoo. Enempää ei vaan ansaita, vaikka välillä aurinko paistaa kirkkaasti. Pakkovoiton edessä tuleekin sitten harmittavan usein lunta tupaan.
Löysää juu. Eritoten Sportin ratkaisut ovat liian hitaita. Aina vastustaja pääsee sekaamaan. Sekunnin aina myöhässä.Ajoittain vähän liian löysää tekemistä, yks piste ei lohduta. Valitettavasti mun mielipide.
Hyvä lukema. Itse en päässyt kun pääsin töistä klo 18. Hyvä homma.Hemmetin hieno yleisömäärä tänäänkin, 4012. Hienosti pauhasi ruudunkin kautta kannustus :).
Mä taas näkisin niin, että ilman Rassea ei olis edes yhtä pistettä, mutta nää on näitä...Onko muuten Reijola voittanut näitä voittolaukauskisoja koskaan? Muistaakseni ei ole noissa parhaimmillaan ja eikös joskus vaihdettukin Hovinen niitä torjumaan.
No kyllä Rasse on kovempi mole. Pappi voi siirtyä MV valmentajaksi meilleOnko muuten Reijola voittanut näitä voittolaukauskisoja koskaan? Muistaakseni ei ole noissa parhaimmillaan ja eikös joskus vaihdettukin Hovinen niitä torjumaan.
Mä näkisin just ihan samoin. Ja nää kudit nyt vaan oli hyviä.Mä taas näkisin niin, että ilman Rassea ei olis edes yhtä pistettä, mutta nää on näitä...
Tämä totta. Molempien moket oli kovassa iskussa ja osittain syypäitä nihkeisiin numeroihin. Rasse oli se ekan kauden SuperRasse 65 minuuttia, jostain syystä nuo rankut ei ole olleet miehen vahvuuksia, kuten ne Papilla ainakin ennen olivat mutta hyvän pelin pelasi ja tosiaan pelasti edes pisteen. Pullin 130 km/h lämärille iso käsi, miehen pitäisi saada noita kohdalle vähän useammin (tai edes tilaisuuksia niihin) ja Holmström oli taas rankuissa kyllä viileän rauhallinen viimeistelijä.Mä taas näkisin niin, että ilman Rassea ei olis edes yhtä pistettä, mutta nää on näitä...