Joo mikä helvetti tässä on, että pitää joka kerta luistella suoraan kulmaan köhnimään?
Hämätään vastustajaa. Siinä on säälipleijjareissa vastustaja ihmeissään kun töpseli leikkaakin keskelle. Ei se maalia tee, mutta kunhan hämmentää
Joo mikä helvetti tässä on, että pitää joka kerta luistella suoraan kulmaan köhnimään?
Jep. Kyllä tuossa on läjä alisuorittajia. Mutta myös sellaisia joilla edellinen kausi jo osoittanut laskusuuntaan.
Onneksi saatiin tuo Johansson, kun sitä useamman kerran tänne kerran koitettiin. Kliininen viimeistelijä, mutta valmennus on pilannut kaverin.
Mitäs matsia sä katsot? Mä haluun tuon nähdä..Kiimainen takaa ajo on käynnissä - joka jätkä taistelee !
Eilen oli Tampereen pelissä ihan toiset viihdearvot. Täs niin hyvät, et voikin kääntää Uutisiin.Ensin odotat "koko päivän" peliä, ja ennen puolta väliä vituttaa jo niin paljon ettei pysty enää katsomaan. Vittu tää on tylsää, tunteetonta paskaa.
Joo, toi mun viesti oli näköjään muutenkin sekava kuin Tepsin peli. Päivämäärät ja pelit ihan vituiksi.Pulli oli siellä jossain maaotteluissa, sitä aikaa ei vissiin lasketa.
Kiimaista takaa-ajoa ei oo näkyny turun suunnalla vuosikausiin. Paitsi google chromen incognito tilassa.Mitäs matsia sä katsot? Mä haluun tuon nähdä..
Huomenna voitaisiin penkittää ihan isolla kädellä porukkaa. Ei tämänpäiväistä voi hyväksyä missään tapauksessa. Jokainen piste elintärkeää, tämä ei ole näkynyt millään joukkueen pelissä. Huominen voitto ei saa sokaista ketään, vastus on sitten jo niin luokattoman huono, että tappiota ei pitäisi voida edes kuvitella. Ei se toki tälle miehistölle mahdottomuus olisi.
Kertoo muuten siitä sairaasta laajuudesta, mikä Tapparan rosterin leveys on. Pelsun Kelleher ja Jukureiden Huuhtanen oli varaa heittää liuskaan ja molemmat on ihan saatanan kovia pelimiehiä. Toki kaikki pelaajat eivät luonnollisesti sovellu kurinalaiseen pelitapaan ja näiden herrojen kohdalla näin varmasti on.Jos olisi tullut meille, niin tällä toiveteltaisiin hyvää matkaa äkkiä pois tehottomalle tuhnulle. Ei toiminut edes Tapolan Tapparassa ja ne sentään harjoitteli myös hyökkäämistä syksyllä.
Mä vaihdoin Shlään.. Nyt voi todeta, ettei tämä ilta Tepsin osalta antanut yhtään mitään. Pakko käydä vieraissa :D.Ensin odotat "koko päivän" peliä, ja ennen puolta väliä vituttaa jo niin paljon ettei pysty enää katsomaan. Vittu tää on tylsää, tunteetonta paskaa.
Edellisen kerran ainakin viime viikolla mutta kyllä usein on edes yksi kolmesta luodusta maalipaikasta käytetty.Montako kertaa tällä kaudella on jääty nollille?