Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 721 341
  • 14 817

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
On kyllä perhanan upeeta lätkää. Mahtava tapa aloittaa viikonloppu kun on tehnyt 10 tuntia ylitöitä tällä viikolla. Tässä sielu lepää ja resilienssi kasvaa.

Kysyn itseltäni kysymyksen, miksi mä oikeasti katson tätä? En osaa olla katsomatta, vaikka pitäisi.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Mun mielestäni Tepsi on onnistunut puolustamaan hyvin avauserän SaiPaa vastaan..
Puolustus edellä! ;D
 

nikkethegreat

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, FLA, NYR
Kuinka mones peli tällä kaudella, joka on avauserän jälkeen 0-0? Sanoisin että vähintään puolet olleet maalittomia ekan kakskymppisen jälkeen.
Mulle tuli mieleen, että kuinka moni muu jengi on pelannut koko ekan erän SaiPan kanssa tasan tai niin, ettei tehnyt yhtään maalia?
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Jeps, mitäs tässä ritari ässä.

Kiihkee matsi menossa jälleen. Toivottavasti edes 1 pinna tulee matkaan.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Saipalla ylivertainen kokoonpano Tepsin kokoonpanoon verrattuna. Perkeleen Kallio ja Urama. Olisivat hankkineet kunnon pelaajia niin Ahokas peluuttaisi sellaista sexy-jääkiekkoa, ettei ole ennen nähty. Eiku.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
SaiPa, SaiPa, yksi idän ihmeistä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eka erää en nähnyt kun katsoin MM-rallia mutta kun olen lukenut näitä kommentteja niin tämähän ollut Liigan kärkiottelun tasoinen peli. Pitänee hakea virvokkeita ja ruveta seuraamaan toista erää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös