Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 721 341
  • 14 817

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Onko joskus pelattu Vaasan Urheilua vastaan kiinnostava peli? Kaikki omat muistikuvat on tätä samaa maalinesto paskaa momemmilta. Eikö joskus pistetty nää sääleissä ulos, oliko ne hyviä pelejä, en muista yhtään?
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Hän täyttää tänään 22 vuotta. Näen itse varsin lupaavan uran edessä päin.

Siitä huolimatta hän on liian isossa roolissa. Tämä on ammattilaisliiga, jossa haetaan maksimaalista tulosta parhaiden pelatessa. Minulle on se ja sama nyt, että miten hän pelaa 2027.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Olis kyllä illan antikliimaksi kun Sport rykäsis joskus 59.37 maalin ja Kalto alkaisi tuherrella kuvioita.

Mä haluaisin nähdä Hantta Virran irvistyksen. Oikein sellaisen tosi mieleenpainuvan kerran Vaasaan asti on lähdetty.
 

Slaigard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mottipäisillä pelaavat
Mut se teki maalin!!!!!!!!!

On kyllä Pyyhtiä ihan todella huono. Valitettavasti. Ei näyttänyt maalikaan aukaisevan lukkoja.
Maali, MDCn passista onetimeri ekassa erässä kolmesta metristä ja Anttalaiselle passi läpiajoon.

Eiseny ihampaska ole tänään ollut.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Siitä huolimatta hän on liian isossa roolissa. Tämä on ammattilaisliiga, jossa haetaan maksimaalista tulosta parhaiden pelatessa. Minulle on se ja sama nyt, että miten hän pelaa 2027.
Ois voinut olla pari edellistä kautta aika tuhnuja tai vaihtoehtoisesti vitun kalliita, jos aina näin ajateltaisiin.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Pynestä tulee mieleen kauden 2011 Janne Hauhtonen ja Tuomistosta Seikola. Skarppeja aikoja elettiin.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Ketäs parempia sulla on laittaa kentälle kun Kivihalme on poissa?

Ei ketään. Mainitsin avausviestissäni, että viime kauden Ville Lajunen olisi tuohon rooliin tason nosto. Lisäisitkö Tuomiston peliaikaa, koska hän on nuori ja lupaava, mutta syötöt paukkuu vaasalaisen teippiin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös