Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 721 713
  • 14 817

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Tuossa skenaariossa sekä Intosen, Talvitien sekä Munkin pitäisi ottaa aika huimia steppejä eteenpäin.
Niin tosiaan Talvitiekin pyörinyt huhuissa mukana.. Mikäli huhut osuu, niin ensi kauden runko saattaa olla hyvinkin nuori. No palataan näihin sitten kauden jälkeen :D.
 

Sister luck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä mä luulen että Dal Collen tulevaisuus on Saksassa yms sarjoissa siitä yksinkertaisesta että luistelu ei vain riitä. Liiga varsinkin on luistesarja, niin tämä korostuu. Pelinäkemystä kyllä löytyy.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Kyllä mä luulen että Dal Collen tulevaisuus on Saksassa yms sarjoissa siitä yksinkertaisesta että luistelu ei vain riitä. Liiga varsinkin on luistesarja, niin tämä korostuu. Pelinäkemystä kyllä löytyy.

Saksassa voisi olla tosi kova. Austin Ortega siellä ihan ylikylän ukko ja Liigassa oli sama ongelma kuin Collella, että jalka ei riittänyt. Colle kuitenkin mielestäni muutaman napsun pelinäkemyksessä Ortegaa edellä.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Niin tosiaan Talvitiekin pyörinyt huhuissa mukana.. Mikäli huhut osuu, niin ensi kauden runko saattaa olla hyvinkin nuori. No palataan näihin sitten kauden jälkeen :D.
Toivottavasti näin olisi, että joukkue rakennettaisiin mahdollisimman suurelta osin urallaan eteepäin menossa olevista pelaajista ja ehtoopuolen kankeat virkamieskiekkoilijat jätettäisiin hankkimatta vaikka olisivat kuinka edullisia.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

Arengee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Maajoukkueet, NHL:n Suomalaiset
Olipas tasainen erä. Ihan hyvältä kyllä näyttänyt tänään noin muutenkin. Kunhan pakit lopettaa sen pupeltamisen niin hyvä tästä tulee.
 

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
Olipas tasainen erä. Ihan hyvältä kyllä näyttänyt tänään noin muutenkin. Kunhan pakit lopettaa sen pupeltamisen niin hyvä tästä tulee.
Tätä oon kyllä koko kauden miettinyt, että miten on mahdollista joka ikisessä pelissä tulla omissa yksi tai kaksi syöttöä vastustajan lapaan huippupaikalle.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Tämähän ei tule kestämään, vaan toinen (ei kolmatta) tarvitaan jos tästä illasta osingoille halutaan. Sieltä ne tulee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös