Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 721 890
  • 14 817

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nämä toiset erät on Tepsille sellaisia kärsimyksen tie näytöksiä että hakee vertaistaan. Todella vaikeaa on saada edes maalintekopaikkaa, saati että kiekkoa saataisiin pidettyä hyökkäysalueella. Jos jaksaisin, katsoisin tehdyt vs päästetyt maalit toisessa erässä.

Aivan saatanan tylsää läpsyttelyä Tepsiltä taas.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eiköhän tämä ollut tässä. Kolme maalia vajaassa 1.5 erässä jotta tulisi kolme pistettä ja viimeisestä vedosta maalille aikaa yli 5min. Siirryn pesemään vessaa, sielläkin tapahtuu enemmän.

Jortikkakin häpeää tätä tissin lutkuttamista.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kivan esityksen Jortikalle tämäpäivän TPS näyttää. Ollaan täysiä lampaan perseitä.

Ollaan runkosarjassa kutosia (ppg 5), kotipeli, laiantaipeli, juhlapeli..

... Ja jätkät pelaa kuin olisi maanantai Ladan kokoonpanotehtaalla. Mikä mättää?

Tämä on aivan saatanan paska esitys. Yksikään pelaaja ei nouse esille positiivisesti.

Hävetkää, koko operatiivinen organisaatio.
 

Ewald

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Florida Panthers, Magpies
Huanoo on, kun laitahyökkäjillä ei riitä potku ohi puujalkasista puolustajista ja ajautuvat aina maalin taa. Maalin eteen ei oikein trenkää syöttää maalin takaa, kun siellä ei ole kuin porilaisii. Viivalta vedot menee max. 2 m eteen päin. Ensimmäistä porilaisten puolustajaa päin. Eli tästä katsomaan taatelinkasvattajien peliä Portugaliaa vastaan.
 
Viimeksi muokattu:

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miten kauan katsojakeskiarvo pysyy yli budjetoidun? Itse en enää maksa striimistäkään.

Itse en maksa, mutta katsonut pelejä. Nyt loppuu sekin. Mun vapaa-ajallakin on joku hinta vaikka helppo+halpa olenkin.

Ja jos pitkäaikaiset kannattajat näkevät asian näin, niin satunnaiskatsojia on helvetin vaikea saada hallille enää toistamiseen. Tepsin peli on huonoa ja tylsää shakkia jossa yksikään pelaaja pl Lehtinen ei nouse positiivisesti esille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös