Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 722 189
  • 14 817

Sister luck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jypillä on voittoputki päällä hehkutettiin ennen matsin alkua. TPS:llä päinvastoin. Sanaakaan ei sanottu siitä ketä vastaan ollaan pelattu. Jypin pelit 3/4 kympin ulkopuolisia joukkueita vastaan. Ja Kalpa se neljäs.
 

Luolis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo, Montreal Canadiens
Pelikatkolla soitetulle Hell Marchille propsit.

Hyökkäysalueella tuntuu olevan ideaa. Kolmosketju ihan pihalla. Ykkösketjulla hyviä aihioita.
 

Tuuletin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, änäri suomalaiset
Kumma juttu että kolmosta ei peluuteta vahvuuksien mukaan koska "meidän pelistä" niillä ei ole mitään käsitystä. Menee koko kolmikko hukkaan.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Katsomo on aivan tyhjä. Ei saatana ketään paikalla.

Todella yllättävää. TPS kuitenkin pelaa nopeaa ja viihdyttävää lätkää jossa mennään päästä päähän ja tilanteita tulee tämän tästä. Joukkue taistelee peräsuoli pitkänä ja fyysisyyttäkin riittää.

Viime aikaisten esitysten perusteella olen yllättynyt että tuolla on yhtään ketään.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Heti ollaan helisemässä jos omissa tulee kiekolliselle pakeille painetta. Pakki paniikissa pelaa lyhyen laiturille, joka on jo paineistettuna.

Jos tuossa ei tule painetta ja liikaa aikaa, käy kuten 17sec ennen erän loppua. Pakki tuo jalalla ylös ja lyö pitkää, koska ideat loppuu ja liike on liian heppoista puhkomaan träppiä luistelulla.

Jos taas omissa paineistettuna onnistuu pakki-laituri yhteistyö, saadaan kiekko tuotua nopeasti ylös hyökkäysalueelle, joka on varmasti se mitä Ahokas yrittää ajaa sisään.

Ongelma on siinä että hyökkäysalueella syötöt noissa tilanteissa on huonoja (mm toinen jäähy lähti tällaisesta). Toinen ongelma on siinä että nämä ovat jatkuvasti kahdella kolmea vastaan menemistä. Jonka takia kiekko viedään kulmiin ja tehdään pari piruettia kun odotetaan toista aaltoa. Ja tähän kun annetaan se huono epätarkka syöttö, tulee helvetinmoinen kiire.

Tarttis saada etäisyydet pienemmiksi ja syöttötarkkuus paremmaksi, niin tuo olisi viihdyttävää katsottavaa ja loisi myös paljon paikkoja. Tosin aiheuttaa kyllä omissakin paljon riskejä.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mä en muista koska mä oon ollut näin kyllästynyt lätkään. Sitä touhuaa kaikkea muuta kuin katselee tuota helvetin unettavaa peliä mitä TPS on tarjoillut jo pitkän tovin. Paljonkohan noita pelaajia vituttaa pelata tuolla pelikirjalla. Hyi helvetti Ahokas.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
No onhan tässä nyt enemmän energiaa ja yritystä. Voitto tälläisellä pelillä ei olisi suuri vääryys.
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Johansson aloitukset 1/7..

Koskas Dal Collea kokeillaan keskelle ja missä on Munkki..?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös