Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 721 341
  • 14 817

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Lehkonenko hyvä valmentaja? Jos niin miksi ei ole valmentanut liigassa vuosikymmeneen?
Haluaako Ika edes valmentaa kokopäiväisesti?

Mulle ainakin kertoo enemmän se että esim. Rantanen ja Kakko kehuu Ikan tapaa valmentaa kuin se että täällä kirjoitetaan että Ika on paska valmentaja.
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Haluaako Ika edes valmentaa kokopäiväisesti?

Mulle ainakin kertoo enemmän se että esim. Rantanen ja Kakko kehuu Ikan tapaa valmentaa kuin se että täällä kirjoitetaan että Ika on paska valmentaja.
On vähän eri asia valmentaa ja kehittää yksilöitä, kuin valmentaa joukkuetta ja ajaa pelitapaa sisään. Varmaan edelleen sais töitä Mestiksestä jos kiinnostaisi, ei vaan nyky kiekossa Lehkosen metodit toimi, ellei ole täysin muuttanut omaa ajatusmaailmaa.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
On vähän eri asia valmentaa ja kehittää yksilöitä, kuin valmentaa joukkuetta ja ajaa pelitapaa sisään. Varmaan edelleen sais töitä Mestiksestä jos kiinnostaisi, ei vaan nyky kiekossa Lehkosen metodit toimi, ellei ole täysin muuttanut omaa ajatusmaailmaa.
Jep. Mutta onko tuo syy haukkua jätkää ihan paskaksi jos ei ole oikeestaan enää edes vartailupintaa itse valmentamiseen. Kyllähän ukko edelleen jääkiekosta tietää enemmän kuin täällä yhteensä mutta jos ei edes halua valmentaa niin onko se silloin paska valmentaja.
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Jep. Mutta onko tuo syy haukkua jätkää ihan paskaksi jos ei ole oikeestaan enää edes vartailupintaa itse valmentamiseen. Kyllähän ukko edelleen jääkiekosta tietää enemmän kuin täällä yhteensä mutta jos ei edes halua valmentaa niin onko se silloin paska valmentaja.
Samaa mieltä ja ilmeisesti Lehkonenkin paljon rauhoittunut iän myötä. Oli aikoinaan todella vittumainen persoona. Ehkä noi änärimiehet kaipasin sitä että joku on piiskamassa eteenpäin. Taitaa Summanenkin vetää jotain kesäryhmää.
 

ilatzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Dal Colle ei todellakaan ole sykähdyttänyt millään lailla, mutta muutaman kerran hän on jakanut kiekkoa hyvin oikea-aikaisesti ketjukavereilleen ja näyttänyt omaavansa hyvän pelikäsityksen.

Luistelu ja särmikkyys näyttävät tällä hetkellä olevan alakantissa, mutta eivät suurin osa +190cm pelaajista olekaan mitään polkukoneita ja usein liike näiden kohdalla näyttää hitaammalta mitä todellisuudessa on.

Jos 10 pelin jälkeen pistetili ei ole karttunut juurikaan ja mies ei ole päässyt näkyväksi pelaajaksi kentällä, niin voin ottaa tuomitsemissormeni käyttöön.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Dal Colle ei todellakaan ole sykähdyttänyt millään lailla, mutta muutaman kerran hän on jakanut kiekkoa hyvin oikea-aikaisesti ketjukavereilleen ja näyttänyt omaavansa hyvän pelikäsityksen.

Luistelu ja särmikkyys näyttävät tällä hetkellä olevan alakantissa, mutta eivät suurin osa +190cm pelaajista olekaan mitään polkukoneita ja usein liike näiden kohdalla näyttää hitaammalta mitä todellisuudessa on.

Jos 10 pelin jälkeen pistetili ei ole karttunut juurikaan ja mies ei ole päässyt näkyväksi pelaajaksi kentällä, niin voin ottaa tuomitsemissormeni käyttöön.
Kevättä minä odottelen tämän äijän kohdalla.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ikan valmennustaidoista voi olla mitä mieltä tahansa, mutta Ikan meriitit eivät ainakaan tue millään tavalla sitä, että Ika olisi hyvä joukkuevalmentaja.

Ika on voi sen sijaan olla ihan hyvä yksilövalmentaja ja junnujen kasvattaja.
 

Ketale

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ikan valmennustaidoista voi olla mitä mieltä tahansa, mutta Ikan meriitit eivät ainakaan tue millään tavalla sitä, että Ika olisi hyvä joukkuevalmentaja.

Ika on voi sen sijaan olla ihan hyvä yksilövalmentaja ja junnujen kasvattaja.
Eikös Ika itse kertonut olleensa tosi tyly Artturia kohtaan tämän teinivuosina ja enemmän dissanneensa kuin kannustaneensa. Ei kuulosta kovin hyvältä kasvattajalta?
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikös Ika itse kertonut olleensa tosi tyly Artturia kohtaan tämän teinivuosina ja enemmän dissanneensa kuin kannustaneensa. Ei kuulosta kovin hyvältä kasvattajalta?

Ika oli rehellinen siitä mitä se vaatii ja oli usein kyseenalaistamassa riittääkö pojalla työmoraali siihen. Ei se ole mitään dissaamista. Eikä se ole edes tylyä vaan se on totuus.

En minä ehkä Ikaa oman joukkueen valmentajaksi ottaisi mutta jos pitäisi ohjata joku nuori jääkiekkoilija jonkun oppiin niin Ika olisi varmaan listan kärkipäässä tältä alueelta.
 

Lakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikös Ika itse kertonut olleensa tosi tyly Artturia kohtaan tämän teinivuosina ja enemmän dissanneensa kuin kannustaneensa. Ei kuulosta kovin hyvältä kasvattajalta?
Vähän kaksipiippuinen juttu tuokin, jotain henkistä kovuutta Artturille on kyllä tarttunut kun nousee kovissa paikoissa esiin. Huippu-urheilu on kovin tylyä ja Ika tainnut aika rehellisesti ja raa'asti sen realiteetit opettaa. Ei ehkä sovi opetusmetodina ihan kaikille.
 

Ketale

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vähän kaksipiippuinen juttu tuokin, jotain henkistä kovuutta Artturille on kyllä tarttunut kun nousee kovissa paikoissa esiin. Huippu-urheilu on kovin tylyä ja Ika tainnut aika rehellisesti ja raa'asti sen realiteetit opettaa. Ei ehkä sovi opetusmetodina ihan kaikille.
Tuo on totta. Pitäisi kai etukäteen tietää, miten Ikan metodit kullekin teinille sopii ettei rehellisyydestä koidu mitään isoa vahinkoa. Itse en koe, että kaikkia asioita pitää etukäteen lapselle opettaa, varsinkaan Ikan metodeilla. Tosin, olenkin opiskellut vain aikuiskasvatustiedettä.
 

Lakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuo on totta. Pitäisi kai etukäteen tietää, miten Ikan metodit kullekin teinille sopii ettei rehellisyydestä koidu mitään isoa vahinkoa. Itse en koe, että kaikkia asioita pitää etukäteen lapselle opettaa, varsinkaan Ikan metodeilla. Tosin, olenkin opiskellut vain aikuiskasvatustiedettä.
Siinä missä toinen kasvaa Ikan metodeilla huippu-urheilijaksi voi toinen varmaan traumatisoitua loppuelämäksi. Mutta ehkä Ika näki nuoressa Artturissa tarpeeksi paljon samaa kuin itsessään ja tiesi vähän rankemmankin kasvatuksen sopivan. Tai sitten kävi vain tuuri.
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Onko Dal Colle oikeasti yli 190cm? Ei näytä niin pitkältä, eilen kun oli Johanssonin kanssa vierekkäin ei näyttänyt hirveästi pidemmältä. Toki voi olla että kuvakulma vaan hämäsi.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Eikös Ika itse kertonut olleensa tosi tyly Artturia kohtaan tämän teinivuosina ja enemmän dissanneensa kuin kannustaneensa. Ei kuulosta kovin hyvältä kasvattajalta?

Eihän se ole dissaamista jos kertoo missä milloinkin menee metsään.

Enemmän se on lapselle haitallista kun äippä ja iskä kertoo Lissulle ja Kallelle kuinka hyviä nämä ovat, vaikka ovatkin ihan paskoja. Sitten totuus iskee jossain vaiheessa silmille. Sitten kysymys kotona: miksi minä en pääse pelaamaan vaikka sanoitte jotta oon tosi hyvä....

Dissaamisella minä ymmärrän koko ajan paskaksi hakkumisen vaikka tekisi mitä, taikka miten, eikä arvostaisi mitään tekoja.
 

Ewald

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Florida Panthers, Magpies
Eihän se ole dissaamista jos kertoo missä milloinkin menee metsään.

Enemmän se on lapselle haitallista kun äippä ja iskä kertoo Lissulle ja Kallelle kuinka hyviä nämä ovat, vaikka ovatkin ihan paskoja. Sitten totuus iskee jossain vaiheessa silmille. Sitten kysymys kotona: miksi minä en pääse pelaamaan vaikka sanoitte jotta oon tosi hyvä....

Dissaamisella minä ymmärrän koko ajan paskaksi hakkumisen vaikka tekisi mitä, taikka miten, eikä arvostaisi mitään tekoja.
Sitä kutsutaan curling-vanhemuudeksi, kun vanhemmat putsaa baanaa jälkikasvun edestä.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kevättä? Meinaat, että saa hiihdellä varjojen mailla koko talven ennen kevättä?

Keväällä ne tosimiehet ratkotaan, mutta kyllä tulosta on tultava jo ennen kevättä.
Älä ymmärrä väärin. Tarkoitin enemmänkin että löydetään pelimiehelle oikea pelipaikka. Onhan Dal Collessa ehdoton potentiaali olla kova tekijä Liigaan kun kannusta aletaan taistelemaan.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Ei tuo yllätys ole että Geeli lyö DC:n ykköskenttään suoraan. Sitten hiukan kuntopyörää ja jos ei riitä niin huomenna on uusi päivä(hymiö). Tämän tason äijä mitä DC on niin tässähän vasta lämmitellään miestä käyntiin.

Se että sopiiko joukkueeseen niin on sitten eri asia. Oma veikkaus on että tulee olemaan kova vahvistus vielä.
 
M

Maplehill

TPS on kerännyt jopa hämmästyttävän paljon pisteitä siihen nähden, että ylivoima on ollut ala-arvoista ja lähes jokainen kärkiäijä on pelannut alle odotusten.

Dal Collea ja Johanssonia en ala vielä sen enempää arvioimaan, mutta Pyyhtiä, Ilomäki, Skalicky ja Kosmachuk esimerkiksi on hankittu tekemään tulosta ja tällä nelikolla on yhteensä kuusi maalia kasassa. Ei riitä alkuunkaan.
Lisäksi Tammela ja Korpikoski ovat sivussa. Eli iso määrä tuossa potentiaalia tehoiluun, vaikka kaikki eivät edes onnistuisi täydellisesti.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Artulla aika hävyttömästi ranteet esillä. Toivottavasti ei joku metsuri vedä jossain kohtaa rannetta paskaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös