Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 721 341
  • 14 817

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Jos en väärin muista, niin vaikkapa Pappojen aikaan (Perrin, Heikkinen, Kallio, Tallen jne) ylivoima kulki mallikkaasti ja peli oli näyttävämpääkin, mutta ei tämä kuitenkaan keväällä auttanut yhtään mitään. Viime vuonnakin kritisoimme Tepsiä tehottomuudesta, mutta niin vain finaaliin mentiin. Nyt kuitenkaan joukkueessa ei näytä olevan Pärssisen tasoista seppää, mikä itseäni hieman huolettaa. Eilen olin hallilla pitkästä aikaa ja olihan esitys nyt kauden eheintä. Hyökkääminen näytti ihan erilaiselta. Olisiko nyt löytynyt jyvä?
 

Viheltää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku + länsirannikko
Itse ainakin odotan uusilta pelaajalta heti tuloksia pisteiden valossa. Dal Colle vähintään 10 pistettä 15 peliin ja Martinilta 15 peliin min 7-8 pistettä. Itseä ei oikeastaan kiinnosta, vaikka pääsee hyvin sisään ja hyviä päätypelejä. Jos mainittuja pisteitä ei synny 15 peliin ei hankintoja voi kovin hyvinä pitää. TPS:llä ihan riittävästi kahden suunnan hyviä pelaajia, jotka pitävät oman pään puhtaana, mutta hyökkäyspäässä ei saa tulosta tehtyä. Skalicky ollut todella vaisu ja voisi pikku hiljaa alkaa näyttää vahvistuksesta.
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Skalicky on parantanut paljon kahdessa viime pelissä. Alkaa pikkuhiljaa näyttämään siltä miltä Lukossakin. Eilen oli jo vähän huonoa tuuriakin ettei saanut maalia. Mutta kyllä maaleja alkaa tulemaan jos tuolla tavalla paikoille pääsee.

Dal Colle antoi viitteitä että tulee jatkossa painamaan häkkejä tuosta maalin edestä, kunhan pääsee vielä paremmin sisään isompaan kaukaloon ja eurooppalaiseen peliin.
 

Ewald

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Florida Panthers, Magpies
Peliäly oli kummallakin uudella ulkomaan ihmeellä hyvä. Hyviä syöttöjä ja pelin rakentelua. Koko joukkueen peli-ilme parani, kun uudet pelaajat ykkösessä saivat aikaan sen, että entistä parempia pelaajia pelaa myös isomman numeron ketjuissa. Suorituskykyisemmät ketjut laskevat painetta myös puolustajien niskasta ja heidän on helpompi pelata vapautuneemmin. Ja päälle vielä Lehtine seiso, gon muur.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Itse ainakin odotan uusilta pelaajalta heti tuloksia pisteiden valossa. Dal Colle vähintään 10 pistettä 15 peliin ja Martinilta 15 peliin min 7-8 pistettä. Itseä ei oikeastaan kiinnosta, vaikka pääsee hyvin sisään ja hyviä päätypelejä. Jos mainittuja pisteitä ei synny 15 peliin ei hankintoja voi kovin hyvinä pitää. TPS:llä ihan riittävästi kahden suunnan hyviä pelaajia, jotka pitävät oman pään puhtaana, mutta hyökkäyspäässä ei saa tulosta tehtyä. Skalicky ollut todella vaisu ja voisi pikku hiljaa alkaa näyttää vahvistuksesta.
Periaatteessahan on ihan sama, vaikka hankinnat vetelisivät 0+0 koko kauden, jos joukkue muuten voittaa kaikki pelit. TPS olisi nyt johdossa, mikäli ylivoima olisi tuottanut muutaman maalin enemmän.
 

Tuuletin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, änäri suomalaiset
Jotenkin en ole yhtään syttynyt Skalickyyn. Väsyneen oloinen ja tuntuu ettei kuuluisi yhtään tämän kauden Palloseuraan. Tulee fiilis kalliista neppailijasta joka ei ole mitenkään kummoinen joukkuepelaaja. Skalicky saa itse todistaa mutuni vääräksi.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Jos en väärin muista, niin vaikkapa Pappojen aikaan (Perrin, Heikkinen, Kallio, Tallen jne) ylivoima kulki mallikkaasti ja peli oli näyttävämpääkin, mutta ei tämä kuitenkaan keväällä auttanut yhtään mitään. Viime vuonnakin kritisoimme Tepsiä tehottomuudesta, mutta niin vain finaaliin mentiin. Nyt kuitenkaan joukkueessa ei näytä olevan Pärssisen tasoista seppää, mikä itseäni hieman huolettaa. Eilen olin hallilla pitkästä aikaa ja olihan esitys nyt kauden eheintä. Hyökkääminen näytti ihan erilaiselta. Olisiko nyt löytynyt jyvä?

Tuota pappojen aikaa on ihan turha verrata nykyhetkeen, kun pelin rakenne oli täysin sekaisin. Tai sellaista ei siis ollut. Jos pappojen aikana olisi Ahokas ollut peräsimessä, niin uskaltaisin väittää tuloksien olleen huomattavasti paremmat.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Jotenkin en ole yhtään syttynyt Skalickyyn. Väsyneen oloinen ja tuntuu ettei kuuluisi yhtään tämän kauden Palloseuraan. Tulee fiilis kalliista neppailijasta joka ei ole mitenkään kummoinen joukkuepelaaja. Skalicky saa itse todistaa mutuni vääräksi.

Skalicky oli alkukaudesta haluttoman ja vetelehtivän oloinen. Nyt kuitenkin Saksan reissun jälkeen ollut kuin eri mies mielestäni. Vihdoin loukki hellittämässä? Oli esimerkiksi eilen todella hyvä.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jotenkin en ole yhtään syttynyt Skalickyyn. Väsyneen oloinen ja tuntuu ettei kuuluisi yhtään tämän kauden Palloseuraan. Tulee fiilis kalliista neppailijasta joka ei ole mitenkään kummoinen joukkuepelaaja. Skalicky saa itse todistaa mutuni vääräksi.

Aika hyvin veteli kyllä eilen väsyneenä neppailijana. Mutta kai se on uskottava, kun TekstiTV sanoo 0+0=0 - ”nolla ei oo mitään, nolla on nolla”….
 

Tuuletin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, änäri suomalaiset
Aika hyvin veteli kyllä eilen väsyneenä neppailijana. Mutta kai se on uskottava, kun TekstiTV sanoo 0+0=0 - ”nolla ei oo mitään, nolla on nolla”….
Varmaan sitten katsoin vain tekstitv:tä josta loin oman näkemykseni. Pahoittelen mielipidettäni. Luulin kirjoittaneeni että ko. pelaaja saa itse todistaa minulle olevani väärässä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Varmaan sitten katsoin vain tekstitv:tä josta loin oman näkemykseni. Pahoittelen mielipidettäni. Luulin kirjoittaneeni että ko. pelaaja saa itse todistaa minulle olevani väärässä.

Ok. Eli katsoit eilisen pelin ja Skaldo oli mielestäsi väsynyt neppailija. Ok.

Totta kai saat pitää mielipiteesi. Mielestäni Skaldo oli eilen yksi Tepsin parhaista pelaajista vaikka ei saanut kuin tolppaan saakka kiekon. Teki töitä molemmissa päissä. Loi tekopaikkoja ja pääsi itse tekopaikoille. Lisäksi lanasi kiitettävästi kerholaisia ympäri kenttää….

Mutta eteenpäin….
 

Ewald

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Florida Panthers, Magpies
Jotenkin en ole yhtään syttynyt Skalickyyn. Väsyneen oloinen ja tuntuu ettei kuuluisi yhtään tämän kauden Palloseuraan. Tulee fiilis kalliista neppailijasta joka ei ole mitenkään kummoinen joukkuepelaaja. Skalicky saa itse todistaa mutuni vääräksi.
Omasta mielestäni on parantanut paljon siitä alkukauden Hultsimaisesta korvat luimussa tilanteiden ulkopuolella surffailusta. Menee tilanteisiin kuin mies! Uskoisin, että Ilomäjen ja Tammelan kanssa peli paranevat peli peliltä. Taitaa ottaa häneltä vaan vähän pidempään omaksua ahokaslaisen jääkiekon peluu.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minusta HPK peli oli TPS:n tähän astisista peleistä kokonaisuutena ehjin suoritus. Ainoastaan yv:n tehottomuus on huolenaihe. Av toimii ja kun maalilla on viimeisenä lukkona Lassi "haluatko maalivahdiksi" Lehtinen niin sen suhteen ei tarvitse olla huolissaan.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Luolis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo, Montreal Canadiens
Kossu veteli alkulämmöissä siihen malliin että tänään heiluu verkko.

Veikkaan miehelle kahta ylivoimamaalia.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös