Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 721 713
  • 14 817

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
no nyt sitten palattiin normaaliin päiväjärjestykseen. Peli tasan. Onneksi on vielä kolmas erä jossa voidaan sulaa kunnolla. Sori minä olen tänä iltana ottanut näin lomaviikon kunniaksi vähän hapanta että kommenttini voivat olla sen mukaiset :D
Pidäthän itsesi miehenä jooko?
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Tai eihän tätä oikeasti ole mikään pakko katsoa. Vai onko?

Jaro - EIF oli ihan viiden tähden viihdettä. Välillä olen käynyt täältä vilkaisemassa miten Saksan yössä menee, kun Tepsiäkään ei ole kiinnostanut pelistä raportoida.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Vittu mikä vatipää tää saksalaisten 55.
Juuu Saksassa on ollut kautta aikojen tuollaisia vähän kurjempia 55-miehiä. Suomalaisetkin menivät valitettavasti pakon edessä sotkeutumaan noihin 55-hommiin.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt ei voi kun parantaa kohti 100v juhlia! Toivotavasti Kallio ja kump. on löytäneet vahvistuksia tuohon sentteri ongelmaan. Jos ei niin ihan sama miten kauden loppu menee . Turhaa haaveilua mistään finaalipaikasta.
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Jos Kantola jostain kumman syystä aiotaan pitää pelaavassa kokoonpanossa viikonlopun otteluissa, niin mahtaa potku juhlaottelussa olla varsin jalkava.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos Kantola jostain kumman syystä aiotaan pitää pelaavassa kokoonpanossa viikonlopun otteluissa, niin mahtaa potku juhlaottelussa olla varsin jalkava.
Minä diggasin Kantolasta kauden ensimmäisessä chl pelissä mutta sitten se menikinihan munien puristeluksi. Mihin hävisi Kantolan draivi? Iskikö väsy vai onko Liiga rytmi liigaa?
 
Viimeksi muokattu:

Luolis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo, Montreal Canadiens
Jos pelistä positiivisia asioita pitää löytää niin alun dominointi ja se, että pitkäveto osui.

Wolfsburg sai pari maalia aika kyseenalaisesti, mutta asialle ei voi mitään. Onneksi oli turha peli. Muuten olisi suolat seinällä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No onneksi itse pelillä ei ollut mitään merkitystä! kokemusta pelaajat sai ja toivottavasti peilejä on ollutv käytettävissä tuon pelin sulamisen takia. Jos ei niin muuten on ollut ihan turha reissu.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Itsellä ei töiden takia onnistunut tuo matsin katsominen niin kysynpä tässä. Mites nuori Vali onnistui? Viisi meni mutta miten noin muuten?
 

Ewald

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Florida Panthers, Magpies
Jospa se onkin niin, että valmennus on valmistanut joukkuetta media-arvoltaan suurta 100-vuotisottelua varten ja viimeiset pelit ennen sitä ovat olleet sen takia vähän nahkeita? Niin sitä ainakin haluaisi uskoa! Ettei käy niin kuin siinä yhdessä juhlaottelussa joku vuosi sitten Träppärää vastaan, kun Träppärä käveli Tepsin yli Artukaisissa.
 
Viimeksi muokattu:

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Giallorossi
Maali heti alkuun hyvä, mutta Intonen näin paikan päällä tutkailussa penkillä, lensi aika vauhdilla laitaan, toivottavasti ei mitään vakavaa, loukkia ei kestäisi.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Pynelle erittäin tärkeä maali, tietää hyvää.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Pää kopsahti pahasti Intosella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös