Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 721 547
  • 14 817

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
No onhan nuo pointit Ilomäestä ihan faktaa, en sitä kiistä, tiedossa oli mitä saatiin, mutta melko kaksijakoista että samaan aikaan Lugun osiossa käyt puolustelemassa Kestneriä, vaikka hänkin on vahvasti mielialapelaaja. Jos Kestner vetäisi yhtä yössä nyt Tepsissä, niin olisi mielenkiintoista nähdä sun kommentit aiheesta.

Niin kauan kun siellä taustalla on todettua osaamista, niin annan aikaa. Kestnerillä sitä on. Skalickyn kanssa olen ollut ja olen vieläkin kärsivällinen. Ei ole kunnossa tällähetkellä. Sadan pinnan kunnossa on pomminvarma ukko tähän liigaan. On sen todistanut. Minulla on aina pieni skeptisyyden merkki, kun joku tulee aivan uutena kaverina Liigaan ja kovilla odotuksilla. Jos kuitenkin olet aiemmin todistanut kykeneväsi tuloksentekoon (Kestner, Skalicky, Lehtinen, Kivihalme) etkä ole mikään vanha pieru, niin minä olen varmaan yksi palstan kärsivällisimmistä.

Eikä minulla ole mitään vastaan mielialapelaajia kohtaan. Lähinnä vaan kun osa tuntuu ihan aidosti ihmettelevän, että miten voi Arttu olla hävinnyt kuvasta. Olisihan tämä tasonpudotus shokki jollekkin, ketä ei ole Ilomäen uraa seurannut edes vähää alusta.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niin kauan kun siellä taustalla on todettua osaamista, niin annan aikaa. Kestnerillä sitä on. Skalickyn kanssa olen ollut ja olen vieläkin kärsivällinen. Ei ole kunnossa tällähetkellä. Sadan pinnan kunnossa on pomminvarma ukko tähän liigaan. On sen todistanut. Minulla on aina pieni skeptisyyden merkki, kun joku tulee aivan uutena kaverina Liigaan ja kovilla odotuksilla. Jos kuitenkin olet aiemmin todistanut kykeneväsi tuloksentekoon (Kestner, Skalicky, Lehtinen, Kivihalme) etkä ole mikään vanha pieru, niin minä olen varmaan yksi palstan kärsivällisimmistä.

Eikä minulla ole mitään vastaan mielialapelaajia kohtaan. Lähinnä vaan kun osa tuntuu ihan aidosti ihmettelevän, että miten voi Arttu olla hävinnyt kuvasta. Olisihan tämä tasonpudotus shokki jollekkin, ketä ei ole Ilomäen uraa seurannut edes vähää alusta.
No Kessu oli runkosarjassa monesti yössä mutta playjareihin nosti tasoansa ja osallistui jopa puolustus pelaamiseen. En ole vielä huolissani näistä Ilomäistä ja Skalinckeista.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
No Kessu oli runkosarjassa monesti yössä mutta playjareihin nosti tasoansa ja osallistui jopa puolustus pelaamiseen. En ole vielä huolissani näistä Ilomäistä ja Skalinckeista.

Minä en ole huolissani kummastakaan. Ilomäki on täysin vastannut omia odotuksiani. Skalickyn pitäisi päästä parantelemaan olkapäänsä eikä pelata, mutta minkäs teet kun ei ole pelaajia rosterissa. Kunhan ei nyt vain menisi pahemmaksi.
 

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
Yöllä on aikaa katsella tilastoja ja panin merkille, että Kosmachukin tehokkuus on sellaista 2,9 %. Se on noin prosenttiyksikön verran parempi kuin Väisäsellä koko viime kaudelta. Mies vetää kuitenkin hanakasti, taisi olla top-3 ellei peräti kakkonen koko joukkueesta. En jaksa uskoa, että mies koko kautta vetää noin pienellä prosentilla, joten on lupa odottaa maaleja jos laukauksien määrä pysyy kohdallaan.

Tosin otanta on häviävän pieni ja kellokin aika paljon, että empä tiedä onko näillä jorinoilla niin merkitystä, mutta ihan mielenkiintoista nähdä noita liigan tarjoamia tilastoja kauden päätteeksi ja miten ne vertautuu viime vuoden tulosyksikön vastaaviin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Näyttää siltä, kun ei ole mitään hävittävää, niin pelirentous löytyy ja tulee tulosta. Voitaisko tästä ottaa oppia myös liigaan?
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Hahahah, vihun koutsilla on vähän pata jumissa.

Nyt pitää olla hereillä, hakivat kovia pommeja jo ennen kolmatta maalia.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On tämä melkosta perseilyä. Ensin hävitään kotona pystyyn rupusakille menettäen jatkopaikan ja nyt sitten on virtaa tulittaa vastustaja maanrakoon.
 

mackeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
täysin epäoikeudenmukaiset munkkimaalit
Oli selkee paitsio ja jengi keskitti liikaa huomiota siihen ja lopetti pelaamiseen. Omalle superjunnulle aina turnauksissa koutsi painottaa, että niin kauan pelataan, kunnes vihelletään peli poikki.
 

jelnausen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oli selkee paitsio ja jengi keskitti liikaa huomiota siihen ja lopetti pelaamiseen. Omalle superjunnulle aina turnauksissa koutsi painottaa, että niin kauan pelataan, kunnes vihelletään peli poikki.
Näät kans et kiekko menee viivasta yli ni iha luonnollista, ettet enää puolusta aluetta ku oletat ettei toinen voi hyökätä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös