Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 721 890
  • 14 817

Sister luck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Meidän nuorten pakkien onnistumisia on kyllä mukava katsoa. Tekee hyvää Pullinkin itseluottamukselle tällaiset. Välillä vaan on kärsivällisyyden kanssa tekemistä kun tuota oman pään peliä katsoo. Pulli on kyllä mennyt eteenpäin siinäkin.
 

Luolis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo, Montreal Canadiens
Edelleen olen sitä mieltä että Ikonen ohjasi tuon Pullin ekan maalin :D Onneksi ei vaikuta erityisemmin elämään kuitenkaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SDMF

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Edelleen olen sitä mieltä että Ikonen ohjasi tuon Pullin ekan maalin :D Onneksi ei vaikuta erityisemmin elämään kuitenkaan.
Samaa katsoin ensin mutta hetki sitten tuo tuli uudestaan ja Rooban eleistä päätellen taisi mennä Rooban kautta.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Edelleen olen sitä mieltä että Ikonen ohjasi tuon Pullin ekan maalin :D Onneksi ei vaikuta erityisemmin elämään kuitenkaan.
No aivan varmasti ohjasi. Kiekkohan lähti ylös ja meni putkista lopulta sisään. Kiekonkin ottivat vasta sen toisen jälkeen talteen.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Se on muuten eräs palstan suosikkipelaaja, Anthony Rech (aka. Turha patonki), napsinut tänään tehot 1+1. Neljään peliin 3+1. Vaikka ei senkään pitänyt mihinkään osua.

Oli muuten härski esityö Pullin maaliin. Ei se syöttö vaan mitä tapahtui sen jälkeen. Kopukka kankeana maalille, parkkeerasi perseensä maalin eteen eikä siitä liikkunut.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Minkä kiinni?
Eräs nimimerkki syöksyi ennen kauden alkamista kertomaan miten kaikki paska haisee kuselle, mutta tarkistettuani lainasikin vain sinua viestissään jossa tarjosi 100e vetoa siitä, että Rechilla on 4 tai vähemmän pisteitä kymmenen ottelun jälkeen. @Luolis sitten hyväksyi tämän ja nyt näyttää siltä, että hän menee nauraen Mal’s cornerin tiskille satasen rikkaampana lähiaikoina.
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Hienoa että patongilla natsaa, vielä kun saataisiin Skaldo sekä Kosmachuck maalien makuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös