Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 722 189
  • 14 817

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Giallorossi
Miettikää nyt jumalauta, TPS&ylivoima on ollut vuosikaudet mahdoton yhtälö, sitten tulee Kai Kantola (Midas) ja tekee minuuttiin kaksi maalia yhteen 2min ylivoimaan.

En normaalisti tätä sano näin nopealla aikataululla, mutta nyt se vitun pahvi ihan oikeasti Kantolalle jo ensi erätauolla. Urama ja Tomppa väsää vaikka ruutupaperille ja kopissa kynä kädessä valmiina.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Suomi kyllä pelaa itseään nyt ulos liiga-avauksesta...
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Kivihalme on kyllä kova
 

VeeJiiJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Sharks, Avalanche
Ohhoh CHL-ottelu puolivälissä ja Kantolalla 0+3=3, kaikki ykkössyöttöjä. Olen pitänyt Kantolaa Liigan aliarvosteimpina pelaajina ja tiedän mitä joukkue hänestä usein saa, mutta toki heikko kausi ICEHL:ssä ja 35 vuoden ikä antaa aihetta myös epäilyille. Nyt on ICEHL-joukkue helisemässä.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Ohhoh CHL-ottelu puolivälissä ja Kantolalla 0+3=3, kaikki ykkössyöttöjä. Olen pitänyt Kantolaa Liigan aliarvosteimpina pelaajina ja tiedän mitä joukkue hänestä usein saa, mutta toki heikko kausi ICEHL:ssä ja 35 vuoden ikä antaa aihetta myös epäilyille. Nyt on ICEHL-joukkue helisemässä.

1+2 kylläkin, mutta kuitenkin.

Vai hetkinen, merkattiinko maali tosiaan Korpikoskelle kuten livetulokset väittää?
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Giallorossi
Ohhoh CHL-ottelu puolivälissä ja Kantolalla 0+3=3, kaikki ykkössyöttöjä. Olen pitänyt Kantolaa Liigan aliarvosteimpina pelaajina ja tiedän mitä joukkue hänestä usein saa, mutta toki heikko kausi ICEHL:ssä ja 35 vuoden ikä antaa aihetta myös epäilyille. Nyt on ICEHL-joukkue helisemässä.
Taitaa olla väärin tuo maalintekijä, minusta ihan Kantolan maali. Aiempi hylätty myös Kantolan tekemä maali taas saattoi mennä Korpparin kautta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös