Onko tuo Anttila voittanut urallaan peliäkään?
Anttilaa ennen on ihan pari muuta nimeä tuolla, jotka pitäisi nostaa syyllisinä tähän. Meillä ei ole puolustusta ollenkaan, hyökkäjät on lähes kaikki ihan vitun paskoja ollut jo kuukausia ja penkin takana seisoo munattomat patsaat, joiden pelikirjasta on sivut loppu.Onko tuo Anttila voittanut urallaan peliäkään?
Kyllä mua hirvittää enemmän se että häviää aivan sysipaskalle Saipalle kuin CHL mestarille.Ensi torstaina Tappara saapuu vieraaksi G-pisteelle, hirvittää jo ajatuskin tuon pelin lopputuloksesta.
Olet kyllä aivan oikeassa.Kyllä mua hirvittää enemmän se että häviää aivan sysipaskalle Saipalle kuin CHL mestarille.
Aika kujalla pitää olla, jos tästä veskarii hakee syylliseksi.Onko tuo Anttila voittanut urallaan peliäkään?
No siinä pelissä TPS pistää taas parastaan pöytään. TPS pelaa kärkijoukkueita vastaan ihan kelvollisesti mutta muiden kanssa TPS:llä on enemmän vaikeuksia kuten nyt .Ensi torstaina Tappara saapuu vieraaksi G-pisteelle, hirvittää jo ajatuskin tuon pelin lopputuloksesta.
1-0 voitto kaikkia odotuksia vasten ja ahokas voi todeta ei tässä mitään kriisiä ole.Ensi torstaina Tappara saapuu vieraaksi G-pisteelle, hirvittää jo ajatuskin tuon pelin lopputuloksesta.
Tämä tappio jos ei herätä joukkuetta ja valmennusta niin ei sitten mikään. Oikeastaan on hyvä jos nyt hävitään. Jatkossa ei enää Ahokkaan ja Kalton "toivotaan toivotaan" kiekko riitä.Kyllä mua hirvittää enemmän se että häviää aivan sysipaskalle Saipalle kuin CHL mestarille.
Nyt on jotain tapahtunut joukkueen sisällä. Pelaajien ilmeetkin on sellaisia, että ketuttaa pelaaminen. Todnäk geeli on mennyt jonkun rajan yli ja koko korttitalo on kaatunut. Eniten ottaa päähän oma tasuriveto, koska tällä pelillä ei TPS tasuriin nouse millään!Eihä ne ees yritä, nyt on tultava jokin muutos. Kausi on edes jollain lailla pelastettavissa, kaadutaan sit edes saappaat jalassa.
Todenäköisesti. Eiköhän Stålberg sinne passiteta myös, vähän liian pirteää ja hyvää yrittämistä.Marjala katsomoon seuraavassa pelissä? Luonut kolmasosan meidän maaliodottamasta yksinään.