Tuntuu vähän viimeiset pari kuukautta olleen pelkästään näitä Kivihalmeen "ei niin hyviä" vaihtoja...Ei ollut Kivihalmeen paras vaihto tuo.
No eipä tuossa Pelsuilla ollut paljon tilanteita. Toki maalin saivat aikaan. Muuten TPS oli aktiivisempi ja vei peliä. Ei siinä TPS:n pitäessä kiekkoa paljon hehkuteta Pelikansseja.Mertsi selostanut tasapuolisesti, ehkä jopa TPS-merkkisesti. Ilmeisesti määrätty…
Sumppuun? Syöttö oli tarkotettu ohjattavaks laitaan tai päätyyn, ei haltuunotettavaksi. Ja ihan lapaan ainakin mun mielestä meni. Ihan sama kuka syötti.Kiviharju se kiekon siihen sumppuun heitti ja sitä ennen täysin kusessa omassa päässä.
Samaa ihmettelin, ei hehkuttanut Pelsun maalia läheskään niin paljon kun odotin.Mertsi selostanut tasapuolisesti, ehkä jopa TPS-merkkisesti. Ilmeisesti määrätty…
Liigassahan lähes joka joukkueen hyökkäyspeli perustuu kulmapeliin ja sieltä murtautumiseen maalinedustalle tai viivaan ja sieltä toimitus. Tepsillä vain nuo laukaukset ovat luokkaa Suomi-Sarja. Pelicansillakin on Vierumäki koutsi ja samat lainalaisuudet on pelissä, kuin Tepsillä, mutta tietty eri mausteillaTPS:n hyökkäykset ajautuvat jatkuvasti kaukalon kulmiin tai järkyttäviin ohilaukauksiin. Ei siis ihme, ettei maaleja pystytä tekemään. Pelicans sen sijaan pyrkii jatkuvasti maalin eteen ja sieltä ronkkimaan kiekkoja sisään.
Sumppuun? Syöttö oli tarkotettu ohjattavaks laitaan tai päätyyn, ei haltuunotettavaksi. Ja ihan lapaan ainakin mun mielestä meni. Ihan sama kuka syötti.
Sumppuun? Syöttö oli tarkotettu ohjattavaks laitaan tai päätyyn, ei haltuunotettavaksi. Ja ihan lapaan ainakin mun mielestä meni. Ihan sama kuka syötti.