Jalasvaara
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS ja WSH Capitals
Sääleistä alkaa lomat. Tehnee itse kullekin hyvää pieni huili. Ja sitten katsellaan maksaako joku tästä farssista hintaa vai jatkuuko kaikki normaalisti...
Kyllä mua v-tuttaa paljon enemmän tämä TPS:n tekeminen. Suuret puheet pienet teot, se on nykyisin TPS:n slogan.Tällä matskulla tämä oli ihan hyvä peli. Lopun karmea koomailu toki luokatonta. Harmi, että junnujen hehkutteluvaihetta ei palkittu Intosen ristikon sijaan sebagolla. Väitän, että sillä olisi pinnoja tänään tullut.
Kärpistä on tullut itselleni uusi inhokki. En syty yhtään tuolle tekemiselle.
Vähän lisää lämpöä saunaan ja palkataan muutama selänpesijä lisää uusilla nimikkeillä. Ehkä se siitä.Sääleistä alkaa lomat. Tehnee itse kullekin hyvää pieni huili. Ja sitten katsellaan maksaako joku tästä farssista hintaa vai jatkuuko kaikki normaalisti...
Hyökkäyspäässä kyseiset ketjut heränneet henkiin ilman näitä myrkyttäjiä. Puolustuspäässä oli tänään paskat puntissa. Ja toki maalipaikoilla Tammelat, Intoset ja Tuomistot, jotka eivät tekisi edes jalkapallomaaliin...Mites arvon palstaveljet kun kaiken maailman paska skaldot ja pyyhtiät on pois hidastamasta tota hyökkäyspeliä, niin loistiko se nytten?
Mites arvon palstaveljet kun kaiken maailman paska skaldot ja pyyhtiät on pois hidastamasta tota hyökkäyspeliä, niin loistiko se nytten?
Sääleistä alkaa lomat. Tehnee itse kullekin hyvää pieni huili. Ja sitten katsellaan maksaako joku tästä farssista hintaa vai jatkuuko kaikki normaalisti...
Herännet henkiin? Intosella tänään yksi paikka ja sekin ylivoimalla.Hyökkäyspäässä kyseiset ketjut heränneet henkiin ilman näitä myrkyttäjiä. Puolustuspäässä oli tänään paskat puntissa. Ja toki maalipaikoilla Tammelat, Intoset ja Tuomistot, jotka eivät tekisi edes jalkapallomaaliin...
Tuossa ketjussa Stålberg ylivoimaisesti paras, tässä kun olisi Pyyhtiä ollut niin ei olisi tullut edes paikkoja, kun olisi pyörinyt yksin niin kauan, että menettää kiekon.Herännet henkiin? Intosella tänään yksi paikka ja sekin ylivoimalla.
Erittäin paha skenaario ensi kaudesta. Miten kauan todellakin kestää ennenkuin jotain muutoksia urheilujohtoon alkaa tulla? Tämä nykyinen on jo nähty.No siis ei tässä hätää, ensikauden jengi on jo lähes valmiiksi kasattu, pari #täsmähakua vaan vielä. Ja tämänkin kauden heikkoa esitystä osattiin toimistolla odottaa.
Eli Kummelia lainaten, asia kunnossa!
No toinen erä pelattiin ihan mallikkaasti, niissä muissa jäi sitten vähän piippuun. Ei tuo nyt kuitenkaan Kärppien neljän miljoonan miehistöä vastaan maailman huonoin esitys ollut.Mites arvon palstaveljet kun kaiken maailman paska skaldot ja pyyhtiät on pois hidastamasta tota hyökkäyspeliä, niin loistiko se nytten?
Minusta pelattiin n.35min hyvää peliä.
Mutta olipa Meriläinenkin hyvä tänään.
Luulisi että Kärpät yli 3.milj joukkueella voittaisi 0-5, mutta ei.
Paljon parempaa kuin esim. monet Sport tai SaiPa pelit.
3.erässä kyllä ihmeen heikkoa peliä, vaikka 2.erä hyvä olikin.
Väitinkö että hävittiin huonommalle.Eli oikein hävitty?
Pieniä ovat nykyisin TPS-kannattajien toiveet jos ollaan tyytyväisiä, ettei hävitty kuin yhdellä maalilla.