WestCoast110
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Giallorossi
Vaikkei maalia vielä, niin tekee kyllä koko ajan hyviä asioita.Kantolalle heti pinna liigassakin
Vaikkei maalia vielä, niin tekee kyllä koko ajan hyviä asioita.Kantolalle heti pinna liigassakin
No se.Kattonu Zegrasin videoita
Kuulemma tekee vain alemman puolikkaan joukkueita vastaan pisteitä, joten ei lupaa hyvää Tapparalle tämä.Eikös se osu vaan paskoja vastaan?
On se siellä näkynyt. Kannattaa avata silmät.Onko kukaan nähny Rechiä? Sellainen kutina, että tässä on uusi Hults.
On se siellä näkynyt. Kannattaa avata silmät.
Kyllä se pari hyvää kiekollista ratkaisua on tehnyt. Tammela mua huolettaa enemmänOnko kukaan nähny Rechiä? Sellainen kutina, että tässä on uusi Hults.
Näetkö sä Tepsin peleistä vain virheet? Vai väkisinkö haet kokoajan jotain negatiivista?Onko kukaan nähny Rechiä? Sellainen kutina, että tässä on uusi Hults.
Näetkö sä Tepsin peleistä vain virheet? Vai väkisinkö haet kokoajan jotain negatiivista?
Halihan se jalkojenvälistä 1.erässä maaliakin? Mutta joo aikas näkymätön ollut. Toisaalta, kuten taisit itse toisessa ketjussa sanoa niin paitojen osalta vaikea erottaa tiettyjä pelaajia.Onko kukaan nähny Rechiä? Sellainen kutina, että tässä on uusi Hults.
Jos asia olisi noin niin sut olis varmaan potkittu kuuta kiertävälle radalle jo aikoja sitten. Ihan turha uhriutua kun 95% (karkea arvio) viesteistä on pelkkää negatiivia tai väkisin haettua mielensäpahoittelua.Johan täällä kehuin erän keskivaiheilla, kun oli hieno painostus. Lisäksi Ilomäen maali oli hieno! Saako tänne kirjoittaa vain positiivista?
Halihan se jalkojenvälistä 1.erässä maaliakin? Mutta joo aikas näkymätön ollut. Toisaalta, kuten taisit itse toisessa ketjussa sanoa niin paitojen osalta vaikea erottaa tiettyjä pelaajia.
Niin en itsekään muuta Rechiltä huomannut kuin sen yhden tilanteen. :DVoi siis olla ihan sen takia, että en erota kunnolla. Varsinkin kun juuri esimerkiksi Tammela, Steenbergen ja Rech saman kokoisia ja tyyppisiä pelaajia. Hienot on pelipaidat, mutta televisiosta ei kyllä numeroita erota.
No tottahan toki voi myös kritiikkiä antaa. Eihän täällä nyt niin herkillä olla, vaikka onhan tämä joukkueen fanittaminen aika totista touhua hetkittäin.Johan täällä kehuin erän keskivaiheilla, kun oli hieno painostus. Lisäksi Ilomäen maali oli hieno! Saako tänne kirjoittaa vain positiivista?