Enpä tiiä tosta maalista, itse olisin tarkistanut ainakin. Mut eihän nää tuomarit oo koskaan väärässä niin turha kelailla.
Enpä tiiä tosta maalista, itse olisin tarkistanut ainakin. Mut eihän nää tuomarit oo koskaan väärässä niin turha kelailla.
Häpeä, että edes kehtaat olla eri mieltä tarkistamisen tarpeellisuudesta. Ne on AMMATTITUOMAREITAEnpä tiiä tosta maalista, itse olisin tarkistanut ainakin. Mut eihän nää tuomarit oo koskaan väärässä niin turha kelailla.
Kädellä tehty joten oikea tuomio. Eipä tuo Lukko protestoinut yhtään tuota tuomareiden päätöstä hylätä maali.No yksi puhdas maali jo hylättiin, joten hyvä ettei tarkistettu.
No yksi puhdas maali jo hylättiin, joten hyvä ettei tarkistettu.
Siäl on aika monta paikal kenenn rahat on mennyt aivan hukkaan.Jumalauta että on paskaa kiekkoa. Säälittää jos joku on käyttänyt ainoat ylimääräiset rahat lippuun.
Sama. Väisäsen jäähykin selkeä. Hidastuksen perusteella Pyyhtiäkin kyllä näytti saavan mailaa jalkoihin...Ainakin omaan silmään näytti, että Lehtinen torjuu itse kiekon maaliin.
Pyne sentään kykenee ainoana koko joukkueesta omalla nopeudellaan luomaan maalitilanteita. Sääli vaan että viimeistely jää sitten piippuun.
Siinä oli kuitenkin selvä liike kädellä maalia kohti ja siitä kiekko maaliin. Kai se oli ihan oikein hylätty.Ei kait se puhdas ole, jos hanskasta menee?