WestCoast110
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Giallorossi
Nojoo hidastuksesta näki että maalihan tuo piti olla. Ei tämän sarjan tuomaroinnilla toki, takaa-ajajalla on aina vapaaottelusäännöt kolmannessa erässä.
Skalickyn on oltava kyllä joku Sahlstedtin ja Lukon vuosisadan kusetus Tepsiä kohtaan.
Ilomäki ei ollut yhtään tyytyväinen peliin, eikä toki saa ollakkaan vaikka voitto onneksi tulikin.
Kyllä. Ihailtavan rehellistä puhetta, paska pelihän tämä rehellisesti oli, mutta pisteet otetaan.Oli muuten Ilomäki ehdottomasti ulosanniltaan paras jonka olen tämän kauden osalta nähnyt näissä pelin jälkeisissä haastatteluissa.
Oli muuten Ilomäki ehdottomasti ulosanniltaan paras jonka olen tämän kauden osalta nähnyt näissä pelin jälkeisissä haastatteluissa.
On kyllä kentällä ollessaan varsinkin kiekollisena täysin suvereeni pelaaja tähän liigaan.Niku vois jäädä Turkuun tän pelin jälkeen, no joo ei tule tapahtumaan mutta olis kunnon täsmävahvistus joukkueen puutteisiin.
Mahtaisko me saada pidettyä DaKalle? Ei se nopein tai näyttävin mut helvetisti oivaltavia syöttöjä ja nyt alkanut tehojakin tulemaan.
Mahtaako olla mitään palaa. Kai vähintään juustomaasta lyödään tuplaliksa lapaseen ensi kaudeksi.Mahtaisko me saada pidettyä DaKalle? Ei se nopein tai näyttävin mut helvetisti oivaltavia syöttöjä ja nyt alkanut tehojakin tulemaan.
Kyllä mä vielä odottaisin sinne tosipeleihin. Siellä se vaade on kuitenkin hieman eri kuin tammikuun jyppi taistossa. Mutta ei mitään mieheltä pois. Hyvin pelasi ja koko ajan parantaa. Oli jopa lopussa jäällä puolustamassa johtoa.
Onko ilkästi sanottu jos väitän että yksi TPS:n tämän illan voiton avain oli että ”yksityisyrittäjä” Pyyhtiä huilasi kolmannen erän. Eipä taida Pyhtiää NHL ensikaudella kutsua jos ei otteet parane siitä mitä tähän asti on liigassa esittänyt.Pyyhtiällä itseluottamus alhaalla ja hakee onnistumisia vimmatusti, mutta alkaa haiskahtaa vahva sooloilun maku pelaamisesta. Muistuttaa Pajuniemeä aikoinaan, mutta hänelle se oli tavallaan sallittua, koska tulosta syntyi pelistä toiseen. Välillä voisi myös syöttää eikä pakottaa maaleja tulemaan.