Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 721 054
  • 14 817

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
Tästä olen aivan päinvastaista mieltä, sillä en ole havainnut omaan silmääni TPS:n otteiden kehittymistä juuri ollekaan. Kannattaa katsoa välillä myös muiden liigajoukkueiden otteluja ja varsinkin niiden, joiden ennakoidaan menevän keväällä pitkälle. Ero TPS:llä näihin on liian suuri, jotta TPS vielä saisi sen kurotuksi umpeen ennen play offia.
Se miten Tappara pelaa Ilvestä vastaan ei ole sama asia kuin miten se pelaa TPS:ää vastaan. Vaikka tarkoititkin ehkä yleisesti muiden joukkueiden pelin kehittymistä, sanoisin että Tepsin pelin kehittymisestä pääse parhaiten kärryille katsomalla Tepsin pelejä.
 

Arengee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Maajoukkueet, NHL:n Suomalaiset
Mun mielestä Tepsin pelaaminen on ihan ok noin yleisellä tasolla. En puhu tästä yksittäisestä pelistä vaan vähän pidemmästä otannasta. Jos Pyne ja Skaldo olis edes lähellä sitä omaa parastaan tasoa niin veikkaisin että tälläkin palstalla olisi aika paljon vähemmän negaa. Tämmösellä budjetilla se ei vaadi montaakaan floppaavaa pelaajaa että se kokonaisuus vaikuttaa paskemmalta kun se oikeasti onkaan.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Mun mielestä Tepsin pelaaminen on ihan ok noin yleisellä tasolla. En puhu tästä yksittäisestä pelistä vaan vähän pidemmästä otannasta. Jos Pyne ja Skaldo olis edes lähellä sitä omaa parastaan tasoa niin veikkaisin että tälläkin palstalla olisi aika paljon vähemmän negaa. Tämmösellä budjetilla se ei vaadi montaakaan floppaavaa pelaajaa että se kokonaisuus vaikuttaa paskemmalta kun se oikeasti onkaan.

Tämä on kuitenkin tulosurheilua, joten millään muulla ei ole merkitystä. Viimeisen ottelun voittaja keväällä vie potin.
 

Slaigard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mottipäisillä pelaavat
Kyllä mielestäni pelin pitäisi TPS:llä olla paljon jo kehittyneempää kauden tässä vaiheessa. Ei pelitempo ja syöttöjen parempi laatu nappia painamalla synny vaan kehittymisen kautta se syntyy. Tästä olen huolissani. Miksei TPS:n peli kehity?
Olen samaa mieltä, vaikka peli onkin uuden vuoden jälkeen parantunut.

Minusta suurin ero esim. Tapparaan, Ilvekseen ja Lukkoon on, että meiltä puuttuu se luontainen meille sopiva pelitempo, johon me halutaan vastustaja pakottaa. Tappara kontrolloi pelin hitaaksi, Ilves ja Lukko myllyttää selvästi nopeampaa. Me kohkataan vähän joka pelissä milloin mitenkin vastustajan mukaan.

Tekemisen laatu luo lähinnä satunnaisia myllyjä ja suonenvetoja. Peli ei paljoa kumuloi.
 

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Koko kauden olen ihmetellyt sitä kuinka paljon ammutaan ohi tai yli maalin.
Kyllä siitä pitäisi lähteä että laukaukset osuisivat maaliin päin niin olisi edes teoreettinen mahdollisuus saada tehtyä maalivahdin reboundista maali.
 

Arengee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Maajoukkueet, NHL:n Suomalaiset
Tämä on kuitenkin tulosurheilua, joten millään muulla ei ole merkitystä. Viimeisen ottelun voittaja keväällä vie potin.
Totta. Itse kuitenkin pyrin pitämään realistiset odotukset koko touhun suhteen. Nuo yli 3 miljoonan jengit on ihan omassa korissaan ja TPS ei sinne kuulu näillä pelimerkeillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös