Mitä sä piipität?Oli miten oli mutta onhan urheilun suola siinä,ettei otteluiden tuloksia pysty etukäteen lukemaan käytettävissä olevan rahanipun perusteella. Eikä TPS oikeastaan mitenkään parempi ollut. Tasainen peli oli,nyt voitti Sport,joku toinen kerta TPS.
Tahdoton ja kyvytön. Se on meidän TPS.
Joukkueiden budjetissa on melkoinen ero,sen perusteella TPS oli huono.Mitä sä piipität?
Sport taisteli, me emme. Pieni suuri ero. Träppäämisessäkin vastustaja vei.TPS on vaipunut aivan Sportin tasolle. Hajuton, mauton ja kuriton ei minkäänlaista taistelua pisteistä.
Sullahan olisi potentiaalia kirjoitella ihan Jatkiksen verkkolehdenkin puolelle?Oli miten oli mutta onhan urheilun suola siinä,ettei otteluiden tuloksia pysty etukäteen lukemaan käytettävissä olevan rahanipun perusteella. Eikä TPS oikeastaan mitenkään parempi ollut. Tasainen peli oli,nyt voitti Sport,joku toinen kerta TPS.
Joukkueiden budjetissa on melkoinen ero,sen perusteella TPS oli huono.
Ai ai... itse olin alkukaudesta niin tiedän tunteen. Toki asun tässä puolivälissä niin ei ihan Turusta asti tarvinnut ajaa, mutta ihan paska reissu yhtä kaikki silti sekin oli. Ennen juhlaottelua otettiin tuolloin ihan kunnolla kakkoseen.Mä en lähde enää ikinä Vaasaan kattomaan peliä, saatana.
Vittu että on paska fiilis.
Tässä ku otetaan vielä muutama peli syväkyykkyä niin joku Ässät pyyhkäsee meidän loppuunviritetyn Evinruden ohi soutuveneellä.