Mulla on kanssa DNA ja ensimmäisen erän viimeiset 10min oli ihan diaesitystä.
Joo, kavereilta kysyessä toimi hyvin pl. niillä joilla on DNA, joten jotain häikkää nyt on operaattorin suunnalta eikä lähetyksen / cmoren / discoveryn.
Mulla on kanssa DNA ja ensimmäisen erän viimeiset 10min oli ihan diaesitystä.
Samaa mieltä.Dal Colle on muuten tällä hetkellä viimeisen 3-5 pelin otannalla meidän paras pelaaja hyökkäyspäässä. Antaa ihan loistavia syöttöjä todella paljon.
Telian taloyhtiönetti, joka matsissa alkaa vaan pätkiminen suurinpiirtein samoihin aikoihin. Tietokoneella ja puhelimella toimii kyllä, telkkarilla ei. Toki käsitin että LG:n telkkareissa jotain häikkää ollut, mutta senkin piti olla korjattu.Onks sulla DNA? Mulla on ollu tänään ekaa kertaa DNA:n asiakkaana ongelmia ja packet lossia näyttää olevan jonkun verran.
Mutta hyökkäyspäässä homma toimii todella hienosti.
Sulaminen alkaa ottelun puolivälissä näköjään myös tasatilanteessa.
On kyllä näissä peleissä pari hyvää passia/peli antanut, mutta eihän tuolla hitaudella ja pehmeydellä liigan muissa top kuusi porukoissa olisi asiaa edes pelaavaan kokoonpanoon.Dal Colle on muuten tällä hetkellä viimeisen 3-5 pelin otannalla meidän paras pelaaja hyökkäyspäässä. Antaa ihan loistavia syöttöjä todella paljon.
Boman ja krooninen turkuviha.Miten vitussa tuosta voi antaa jäähyn? :D
Treenijumi. Tässä vaiheessa kautta jaksetaan pelata vasta 30 minsaa, mutta syyskuun harjottelujen tulokset näkyvät maaliskuusta eteenpäin jolloin täysi hööki päällä täydet 60 minsaa.Sulaminen alkaa ottelun puolivälissä näköjään myös tasatilanteessa.
Selvä :DDOn kyllä näissä peleissä pari hyvää passia/peli antanut, mutta eihän tuolla hitaudella ja pehmeydellä liigan muissa top kuusi porukoissa olisi asiaa edes pelaavaan kokoonpanoon.
Maalin tappioasemasta kerran tai kaksi tällä kaudella (oisko viimeisin ollu marraskuulta). Kahden maalin tappioasemasta ei kertaakaan.Koska viimeeksi on tappioasemasta noustu voittoon?
Löytyikin helpolla eli 14.12 3-1 voitossa Jukurteista.Koska viimeeksi on tappioasemasta noustu voittoon?
Koska viimeeksi on tappioasemasta noustu voittoon?