Rosvosektori
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Hyvänen aika tuo Colle on heikko.
Hyvänen aika tuo Colle on heikko.
Oli kyllä koominen. Yksin viiden pelaajan läpi, yllättäen ei ihan lähtenyt (taas)...Pyyhtiän trademark sisääntuonti. Vettä korvasta ja kiekko kaverille.
Ihan pelkästään jo tästä syystä ajaisin Skaldo—Kessu treidin maaliin.Tämä 2. YV ei kyllä saa mitään aikaan. Ensin Rafkin omissa törmää laitaan yksinään ja pelsulle kiekko. Pyörityksen päätteksi saadaan veto keskelle logoa. Melkein voisi 1yv vetää ainoastaan ja sitten nelonen.
Minä kyllä käyttäisin ihan suoraan nelosta. Kyllä siinä ketjussa käsiä ja luovuutta löytyy vähintään ihan yhtäpaljon kun tuosta 2 yv:stä.Tämä 2. YV ei kyllä saa mitään aikaan. Ensin Rafkin omissa törmää laitaan yksinään ja pelsulle kiekko. Pyörityksen päätteksi saadaan veto keskelle logoa. Melkein voisi 1yv vetää ainoastaan ja sitten nelonen.
En usko että Sahlstedt lähtee tekemään sellaista vaihtoaIhan pelkästään jo tästä syystä ajaisin Skaldo—Kessu treidin maaliin.
20 peliä ja yks maali hei! Sillä on kuulemma hyvä pelisilmä ja taitava!
2yv oli aiemmin aivan hyvä, mutta nyt Intosen loukin jälkeen Pyyhtiä siirtynyt pelaamaan toista laitaa, ja lähes aina kun Mikaelillä on kiekko niin koko YV:n peli jäätyy totaalisesti.Minä kyllä käyttäisin ihan suoraan nelosta. Kyllä siinä ketjussa käsiä ja luovuutta löytyy vähintään ihan yhtäpaljon kun tuosta 2 yv:stä.
Laitetaan Kalto ja viä 20€ väliin.En usko että Sahlstedt lähtee tekemään sellaista vaihtoa
Istuuko Colle sen pelisilmänsä päällä?No itseasiassa olen kyllä sitä mieltä että pelisilmä Collella on aivan huikea. Mutta eipä sillä paljoa mitään tee, kun jalat ja kädet eivät ole samalla sivulla. Ei edes samassa kirjassa.
Jos on 50/50 kiekko kulmassa vihua vastaan, niin Colle häviää niistä 3/4.
En laittaisi vastaan, mikäli Tomppa saisi laitettua Collen takaisin kalamarkkinoille.
Mulla on sellainen fiilis, että Kessu vaan parantaa tuosta talven edetessä.En usko että Sahlstedt lähtee tekemään sellaista vaihtoa
Juu eilen katsoin Lukon peliä niin on siellä kaikki ominaisuudet olla huippu pelaaja/maalintekijä liigaan.Mulla on sellainen fiilis, että Kessu vaan parantaa tuosta talven edetessä.
Juu eilen katsoin Lukon peliä niin on siellä kaikki ominaisuudet olla huippu pelaaja/maalintekijä liigaan.
Pelaako se tänään?Eks näe samaa Skaldossa?