Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 721 676
  • 14 817

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Toivottavasti ei tehdä ylivoimalla. Tämä 1-0 sopii paljon paremmin. 2-0:ssa lopetetaan pelaaminen.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Giallorossi
Tämä 2. YV ei kyllä saa mitään aikaan. Ensin Rafkin omissa törmää laitaan yksinään ja pelsulle kiekko. Pyörityksen päätteksi saadaan veto keskelle logoa. Melkein voisi 1yv vetää ainoastaan ja sitten nelonen.
 

Slaigard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mottipäisillä pelaavat
Tämä 2. YV ei kyllä saa mitään aikaan. Ensin Rafkin omissa törmää laitaan yksinään ja pelsulle kiekko. Pyörityksen päätteksi saadaan veto keskelle logoa. Melkein voisi 1yv vetää ainoastaan ja sitten nelonen.
Ihan pelkästään jo tästä syystä ajaisin Skaldo—Kessu treidin maaliin.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä 2. YV ei kyllä saa mitään aikaan. Ensin Rafkin omissa törmää laitaan yksinään ja pelsulle kiekko. Pyörityksen päätteksi saadaan veto keskelle logoa. Melkein voisi 1yv vetää ainoastaan ja sitten nelonen.
Minä kyllä käyttäisin ihan suoraan nelosta. Kyllä siinä ketjussa käsiä ja luovuutta löytyy vähintään ihan yhtäpaljon kun tuosta 2 yv:stä.
 

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
Mun mielestä tää oli ihan ok erä. 2. ylivoima sai loppuun pari paikkaa luotua.
En ihan näe miksi tämä nut olisi erityisen paskaa tai epäviihdyttävää peliä. Musta marras-joulukuussa oli osittain paljon pahempaa tervanjuontia kuin nyt.
Pelicansin erityisen tiivis keskialueen träppi estää aika tehokaasti kuljetukset siniviivan läpi, jolloin on vähän pakko pistää kiekkoa ränniin.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
20 peliä ja yks maali hei! Sillä on kuulemma hyvä pelisilmä ja taitava!

No itseasiassa olen kyllä sitä mieltä että pelisilmä Collella on aivan huikea. Mutta eipä sillä paljoa mitään tee, kun jalat ja kädet eivät ole samalla sivulla. Ei edes samassa kirjassa.
Jos on 50/50 kiekko kulmassa vihua vastaan, niin Colle häviää niistä 3/4.

En laittaisi vastaan, mikäli Tomppa saisi laitettua Collen takaisin kalamarkkinoille.
 

Finlandi_36

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minä kyllä käyttäisin ihan suoraan nelosta. Kyllä siinä ketjussa käsiä ja luovuutta löytyy vähintään ihan yhtäpaljon kun tuosta 2 yv:stä.
2yv oli aiemmin aivan hyvä, mutta nyt Intosen loukin jälkeen Pyyhtiä siirtynyt pelaamaan toista laitaa, ja lähes aina kun Mikaelillä on kiekko niin koko YV:n peli jäätyy totaalisesti.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onhan tuo Anttalaisen maali kyllä oikeasti hieno. Eikä mikään vahinko maali vaan ihan tarkoituksella syöttää kiekon itselleen päätyplankista. Oikeasti tuosta maalista olisi voinut antaa Anttalaiselle myös syöttöpisteen.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
No itseasiassa olen kyllä sitä mieltä että pelisilmä Collella on aivan huikea. Mutta eipä sillä paljoa mitään tee, kun jalat ja kädet eivät ole samalla sivulla. Ei edes samassa kirjassa.
Jos on 50/50 kiekko kulmassa vihua vastaan, niin Colle häviää niistä 3/4.

En laittaisi vastaan, mikäli Tomppa saisi laitettua Collen takaisin kalamarkkinoille.
Istuuko Colle sen pelisilmänsä päällä?
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Näillä pelipaidoilla odotan koko ajan että länsinaapurin hurmuri #50 hyppäisi kentälle ja ajaa jonkun levyksi, pienet pystypainit ja jäähyn jälkeen maali. Jämtin jätti kyllä lähtemättömän vaikutuksen lyhyellä visiitillään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös