Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 710 663
  • 14 817

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Millainen on Tepsin joululoma, kun tapanina pelataan? Johansson ainakin näytti lentävän Ruotsiin jo tänä aamuna, mutta milloin joukkue palaa arkeen? Joulupäivänäkö?
Onko tuosta Johanssonin sopimustilanteesta tullut mitään tietoa? Itsellä ainakin mennyt pahasti ohi ja mun laskuissa pelaa ilman sopimusta tällä hetkellä...ja siis pelannut jo pitkään ilman sopimusta.
 

jelnausen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onko tuosta Johanssonin sopimustilanteesta tullut mitään tietoa? Itsellä ainakin mennyt pahasti ohi ja mun laskuissa pelaa ilman sopimusta tällä hetkellä...ja siis pelannut jo pitkään ilman sopimusta.

Johanssonin sopimushan on loppukauden mittainen mutta oli kuukauden koeajalla. Ja tämä koeaika on loppunut joku kuukausi sitten. Eli eise ilman sopimusta pelaa.

 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Hyviä jannuja ehdottomasti. Tulevaisuuden kovia nimiä molemmat.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Yllättävän raikasta odotuksiin nähden, olin ihan varma, että joulukinkku turvottaa edelleen ja ollaan ihan syväjäässä, mutta näköjään töihin on tultu ajallaan. Vähän hazardeja molemmilta joukkueilta, mutta tämä on ihan odotettavissakin.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Hyvä boogie päällä. Voisko nämä vetää viikottain pari kiloa kinkkua, jos se toimii kuin nitrot.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Nyt myi kyllä Räty aikamoisella tempulla tämän. Arell paikallaan ja luistelu päin ja boxiin. Ei käy järkeen varsinkaan kun nykyliigassa niitä oikeita estämisiä ja kiekottoman repimisiä ei vihelletä ikinä.
 

Expendable

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tampa Bay Lightning
Onko tämä se sama Tepsi mitä olen tottunut näkemään? Näyttää ihan eri joukkueelta kuin yleensä.
 

Rotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild, New York Rangers
Miksei pojat pelaa samalla innolla joka matsissa, tämähän on jopa viihdyttävää katsottavaa.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Toivottavasti Ilves istuu näistä huitomisista myös tänään. Pitkästä aikaa tästä jäähy, täysin aiheellinen siis, mutta liigassa nämä ei ole jäähyjä olleet tällä kaudella.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Hyvästä alivoimasta ei ole kyllä tietoakaan, mutta onneksi Lehtinen pelaa jälleen elämänsä peliä tolppien välissä. Aivan uskomattomia pelastuksia jälleen kerran.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Viihdyttävää lätkää!
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Jos ei tuomarien sekoilut riitä niin kustaan omiin muroihin vähän lisää. Peli aivan erilaista kuin ensimmäisessä, Ilves vie kuin märkää rättiä ja sitten selvä väärä vaihto. Tarvitaanko taas yksi maali kaverille, että herätään!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös