Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 722 502
  • 14 817

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Jos puhutaan viltityksestä tosissaan, niin Allen on paikkansa ansainnut.

Itse viltittäisin about 10 hyökkääjää, jotka voisivat mennä harjoittelemaan maalintekoa. Allen toki mokaillut tänään, mutta ei voi häntä syyttää näin tehottomasta hyökkäyspelistä. Pelin pitäisi olla jo selväpeli tepsille.
 

snake

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Saku Koivu, Mikko Koivu, Aatos Koivu
Väisänen yv:lle, Kallella on pelihuumori kohdallaan.
 

Mr. Tasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura, Avalanche
Itse viltittäisin about 10 hyökkääjää, jotka voisivat mennä harjoittelemaan maalintekoa. Allen toki mokaillut tänään, mutta ei voi häntä syyttää näin tehottomasta hyökkäyspelistä. Pelin pitäisi olla jo selväpeli tepsille.
Mutta eihän maalinteko kuulu Ahokkaan pelitapaan, vaan täydellinen puolustaminen. Allen tässä siis on epäonnistuja. Noh, meni taas huumorin puolelle.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Aivan hirveä loppu. Näytti ihan änärin tankkausjoukkueen jarrutelulta, joka ei missään nimessä halua täyttä pistepottia ottelusta.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On ikävä ensimmäisen kauden Öajusta, Heikkistä, Tallinderia.. Ne sai yv:llä kiekon usein 1) maalia kohti, 2) maalille, 3) maaliin.

Tai jos ei ollut veto tilaa, ne syötti kaarelle josta Kallio tai Perrin tai Pajuniemi vetäisi onetimeristä 1)maalia kohti, 2)maalille, 3) maalin.

Nyt tää yv vetelee jotain ihme kuviobalettia missä edes yhtä vitun vetoa ei saada viivalta maalille. Onetimerin olen nähnyt ehkä joskus tällä kaudella, mutta en ole siitäkään enää varma.

Miten helvetin vaikeaa on toimittaa kiekkoa maalille yv:llä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös