Väärin, vaikka Tepsi ja KalPa ovat olleet paskoja.. ovat raitapaidat olleet vielä enemmän kuutamolla.Anteeksi vain, surkeista tuomareista huolimatta, Tepsi on vielä huonompi. Höyryävää paskaa.
Väärin, vaikka Tepsi ja KalPa ovat olleet paskoja.. ovat raitapaidat olleet vielä enemmän kuutamolla.Anteeksi vain, surkeista tuomareista huolimatta, Tepsi on vielä huonompi. Höyryävää paskaa.
KalPa on ollut hyvä! Kliinistä vieraskiekkoa, johon Tepsi ei kykene vastamaan millään. Tulee olemaan kova joukkue tällä kaudella.Väärin, vaikka Tepsi ja KalPa ovat olleet paskoja.. ovat raitapaidat olleet vielä enemmän kuutamolla.
Tairan avata fär saarelaisen Eldvatn-votkan niin ei pääse häirittemään tää ohipeli niin kauheesti.Kyllähän näitä pienessä kännissä pitäisi vaan katsoa aina kun mahdollista, ei vituttaisi niin paljoa.
Aloitin jo aamusta, kun aavistelin pahaa. Nyt kun ottaa nousuja jo toiseen kertaan samaan päivään, niin hekotellessahan tämä menee.Tairan avata fär saarelaisen Eldvatn-votkan niin ei pääse häirittemään tää ohipeli niin kauheesti.
Vittu kun oon kipeänä niin ei voi edes juoda tätä katsellessa.Aloitin jo aamusta, kun aavistelin pahaa. Nyt kun ottaa nousuja jo toiseen kertaan samaan päivään, niin hekotellessahan tämä menee.
Voimia veli!Vittu kun oon kipeänä niin ei voi edes juoda tätä katsellessa.
Söin äsken puoli litraa jäätelöä ja nyt sitten siihen perään maistuu olutkin ihan perseeltä. Kai se on on joku väkevä tuosta korkattava itsekin.Tairan avata fär saarelaisen Eldvatn-votkan niin ei pääse häirittemään tää ohipeli niin kauheesti.
Ei pelattais olleskaa ni pysyis pelaajat kunnos ni näyttää paperil hyvält!Tähän olis sopinut hienosti että Lehtinen paukuttaa kylmät nivuset paskaksi ja molemmat veskarit telakalle.
Vittu näitä Liiga matseja kun jengiä loukkaantuu.
Ei siellä parempiakaan ole.Topias Haapanen pelaamassa 6v5. Nyt olen nähnyt kaiken.
Tämän illan yksi parhaista, ellei paras Tepsiläinen.Topias Haapanen pelaamassa 6v4. Nyt olen nähnyt kaiken.
Joo saihan toi ketju paremmat paikat rakennettua kuin ykkönen. Silti koomista.Tämän illan yksi parhaista, ellei paras Tepsiläinen.