Eipä tämä Ville Peltosen IFK yhtä kummempi joukkue ole.Lukko on kyl todellakin valmentajansa näkönen jengi, eli täyttä paskaa.
No jos pakki avaa suoraan vastustajan lapaan oman sinisen alla, niin kyllä siitä yleensä jonkunlainen maalipaikka tulee. Lisäksi Jardinella on tässä pelissä tullut niitä tuttuja myöhässä olemisia, kun peli on kääntynyt. Liike ei riitä niissä tilanteissa. Sinänsä mitään Jardinea vastaan ole. Vaikuttaa sympaattiselta kaverilta, mutta pidättäydyn siinä kannassani, että ei tuo IFK:n pakistoon mitään uutta. Hyökkäyspäässä tullut tulostakin, mutta puolustuspelaaminen on aika karmeaa ajoittain.
Hyvin säntäs molemmat pakit vastustajan maalille! BravoMitä vittua noi tekee???
Eikä Karjalaiselle paljoa varmistaminen maistunut. Eikö meillä todella ole sen vertaa pakkeja ehjänä ettei Karjista tarvisi kentälle laittaa?Koiviston kenttä niinku pikkaisen ylihyökkäsi :)
Pakit ylihyökkäsi. Nyt tulee ihmeellisiä aivopieruja pakeilta. Jardin edellisessä pelissä, tänään Kotkansalo ja äsken ykkösen takana pelanneet pakit. Noi ei ole Peltosen aikaansaannosta. Kyllä pakit ovat itse sählänneet.Koiviston kenttä niinku pikkaisen ylihyökkäsi :)
Tänään olen omilla laseillani nähnyt hyvää pelaamista nimenomaan paineen alla omassa päässä. Ei ole myöhässä olemisia kyllä tarttunut verkkokalvoille. Tuo tilannekin oli sellainen, että makasin sohvalla ja jatkoin puhelimen selailua kun en pitänyt tilannetta vaarallisena. Omasta mielestä parantaa joka ottelussa.
IFK on muuten aivan varmasti runkosarjan päättyessä TOP-4:ssä.Mulla ei ole tipan tippaa luottoa siihen, että ollaan runkosarjan lopussa top-6 sijalla. Systemaattisesti pelataan paskasti viikosta toiseen.
Tippui jo tokassa erässä.Onko Auvitu kosahtanu?
Joo sen huomasinkin mutta Auvitun tilanne meni kokonaan ohiTippui jo tokassa erässä.
Nyt Hede - Väänänen - Kaskimäki trio on myös penkitetty ja kolmella ketjulla painetaan.