Gostisbehere
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Philadelphia City of Brotherly Love
Shedden sisään ja heti. Loppuisi tuo muniin puhaltelu.
Minun mielestä yksi suurimpia ongelmia tässä kaudessa on ollut, että IFK vaihtoi käytännössä täysin raikkaasta pystysuunnan ja kovan prässin kiekosta träppiin ja viivelähtöihin, joka ei tule selkärangasta pelaajilla. En tiedä miksi tämä ratkaisu tehtiin, mutta se on tulossa todella kalliiksiMitään tästä nyt sanoisi. Ennen joulua kaikki näytti niin hyvältä. Nyt meni telkkari kiinni playoff ottelussa ennen kun toinen erä oli pelattu loppuun, koska minkäänlaista toivo ei ollut nähtävissä.
Miten hyvään lentoon saatu juokkue saatiin sukeltamaan näin pahasti? Otettiinko liikaa uusia ukkoja sisään?
Salomäki oli ollut kentällä 26s eikä edes läpiajossa pystynyt luistelemaan kovaa. Tepsiläiset saivat helposti kiinni.
Salibandyssä noista laitetaan boksiin, mutta ei nyt jumalauta jääkiekossa playoffeissa!
Korona saattoi pakottaa tuohon, mutta sen taakse ei saa mennä. Peli on paskaa.Minun mielestä yksi suurimpia ongelmia tässä kaudessa on ollut, että IFK vaihtoi käytännössä täysin raikkaasta pystysuunnan ja kovan prässin kiekosta träppiin ja viivelähtöihin, joka ei tule selkärangasta pelaajilla. En tiedä miksi tämä ratkaisu tehtiin, mutta se on tulossa todella kalliiksi
Raimo kakkoseks? Tämä kausi taitaa olla tässä ja analyysit kauden jälkeen. Peltoselle annan aikaa ens kauden ja silloin pitää tulla finaalipaikka.Shedden sisään ja heti. Loppuisi tuo muniin puhaltelu.
Lisäksi tähän vielä täydennän. Purimme todella loistavasti träppimestari Tapparan träpin vielä 2.5kk sitten ja träppi ei toiminut meitä vastaan kellään. Tällä hetkellä kuka vaan saa meidän joukkueen lukkoon kun lyö keskialueen kiinni. Mihin katosi kaikki, mikä toimiMinun mielestä yksi suurimpia ongelmia tässä kaudessa on ollut, että IFK vaihtoi käytännössä täysin raikkaasta pystysuunnan ja kovan prässin kiekosta träppiin ja viivelähtöihin, joka ei tule selkärangasta pelaajilla. En tiedä miksi tämä ratkaisu tehtiin, mutta se on tulossa todella kalliiksi
Kaverin sanat tossa vieressä kuvasti mielestäni aika hyvin peliä: ”ei jumalauta, Tapparan jokainen hyökkäys on vaarallisempi kuin IFK:n yksikään hyökkäys tässä pelissä”
Tähän päälle vielä nuo jatkuvat jäähyt. Karjalaisella olisi potentiaalia hämmentää ja hommata jäähyjä, mutta istuu itse jatkuvasti boksissa noiden jälkeen, ja ihan syystäkin. Ei lätkässä pidä olla sallittua joku yksipuolinen painiminen vaihdosta toiseen. Tuomari antoi jo yhden varoituksen, ja seuraavasta tuli jäähy aivan aiheesta.Mun silmään repertuaariasta löytyy lähinnä turhaa aggressiivisuutta. Jotkut tietysti uskoo tuon fyysisyyden tuovan jotain henkistä yliotetta, mutta tästä en ole juuri todisteita nähnyt.
Olisi voinut toimia kuten nytkin, jos pohjalla ei olisi jo ollut niitä aiempia, osin turhia, tilanteita. Näin uskon.Ymmärrän osittain mitä haet, mutta miten olisi tuo tilanne pitänyt pelata? Tepsi sen aloitti rynnimällä Halosen syliin. Ei pudotuspeleissä siihen voi muulla tavalla reagoida kuin antamalla kahta kovempaa takaisin.
Itsekin välillä todella live tilassa kaikille kenkää, mutta nyt sanottava että jollain menee jo ymmärryksen yli. Ensimmäisen poffi peli ja kaksi erää alla ja katse ensikauteen. Nauraisin ellen itkisi.Raimo kakkoseks? Tämä kausi taitaa olla tässä ja analyysit kauden jälkeen. Peltoselle annan aikaa ens kauden ja silloin pitää tulla finaalipaikka.
Minun mielestä yksi suurimpia ongelmia tässä kaudessa on ollut, että IFK vaihtoi käytännössä täysin raikkaasta pystysuunnan ja kovan prässin kiekosta träppiin ja viivelähtöihin, joka ei tule selkärangasta pelaajilla. En tiedä miksi tämä ratkaisu tehtiin, mutta se on tulossa todella kalliiksi
Minun mielestä yksi suurimpia ongelmia tässä kaudessa on ollut, että IFK vaihtoi käytännössä täysin raikkaasta pystysuunnan ja kovan prässin kiekosta träppiin ja viivelähtöihin, joka ei tule selkärangasta pelaajilla. En tiedä miksi tämä ratkaisu tehtiin, mutta se on tulossa todella kalliiksi
Luojan kiitos tämä esitys on vieraissa. Kotona veikkaan että moni jättäisi 3erän suosiolla väliin
Mihin tämä tästä muuttuisi?Luojan kiitos tämä esitys on vieraissa. Kotona veikkaan että moni jättäisi 3erän suosiolla väliin
Ei oo Pakarinenkaan juuri onnistunut.