Maalivahti, Kapteenin tekeminen , Muumioitunut valmennus ja epätasapainoon rakennettu joukkue.Millä vitulla nämä onnistuu häviämään noille
Juu, olihan siinä pari muuttujaa. Normaali kausiAivan karmea kausi loppupeleissä. Huonoin tulos moneen moneen vuoteen ja joukkue maksoi varmaan likemmäs 4 miljoonaa.
No jaa, tiputtiin vastustajalle silloin, joka oli syytänyt vähintään yhtä paljon rahaa joukkueeseensa.2012 ainakin samaa tasoa ellei kovempi.
Kausi oli hyvä siinä vuodenvaihteen molemmin puolin. Helmikuusta alkaen olen itse odottanut lähinnä, että loppuisi jo.On tämä karvasta kalkkia.
Kokonaisuutena kausi valtava pettymys, vaikka lieventäviäkin asiahaaroja löytyy.
Niin, tuolla hyökkäyksellä sitä jotenkin ajatteli, että tästä tulee aivan tarunhohtoinen lopetus kauteen sexyhockeylla, mutta jos maalivahti imuroi kaiken ja mahdottoman, puolustuksen peliaikakuningas on Miro "vitun" Karjalainen, jonka pitäisi olla seiskapakkina näissä peleissä, niin tulos on tässä.Minä olen helvetin vihainen Tobias Salmelaiselle siitä, että hän jättämällä puolustuksen ja maalivahdit vajaiksi hän heittää rakentamansa aivan poikkeuksellisen hyökkäyksen hyödyntämättä.
Maalivahti, Kapteenin tekeminen , Muumioitunut valmennus ja epätasapainoon rakennettu joukkue.
Näinhän se taisi mennä. TPSn pelaajabudjetista en tiedä, mutta eikös ne vedä Jokereiden tavoin kunnolla pakkaselle joka kausi?No jaa, tiputtiin vastustajalle silloin, joka oli syytänyt vähintään yhtä paljon rahaa joukkueeseensa.
Neljän hyökkääjän hommaaminen siirtorajalla oli purkkaratkaisu siihen kevään tehottomuuteen. Kuitenkin ne juurisyyt oli muualla, jotka toivottavasti Salmelainen valmennuksen kanssa osaa analysoida.Minä olen helvetin vihainen Tobias Salmelaiselle siitä, että hän jättämällä puolustuksen ja maalivahdit vajaiksi hän heittää rakentamansa aivan poikkeuksellisen hyökkäyksen hyödyntämättä.
Kiitos kaudesta joukkueelle, kaikkensa pelaajat antoivat. Se ei vaan riittänyt tämän pidemmälle. Valmennukselle kyllä myös lampaanperseitä tästä kaudesta reagoinnin puutteesta ja kurittomuudesta.
Mahdollisesti. Ville oli aivan jotain muuta kuin runkosarjassa kahdessa viime ottelussa. Toisaalta viime vuonna mestarivalmentaja kantoi happipulloa eikä tainnut olla koko ajan aitiossa.Valmennuksen korona oli iso tekijä.
Oma lukunsa sitten vastapuolet. Tuomarit epäonnistuivat ottelusta toiseen ja Ahokas aiheutti suoranaista vitutusta. TPS:stä ja turkulaisista kertonee riittävästi, että mieluummin näkee vaikka Tapparankin vievän mestaruuden.
Millä tavoin Peltonen valmennus erosi ennen Koronaan sairastumista. IFKn peli ol aivan sekaisin viimeiset 20 peliä runkosarjassa ennen pleijareita?Valmennuksen korona oli iso tekijä.
Ei vaan kenkää. Joka kausi joukkue on rakennettu hyökkäys edellä ja pakisto jätetty vajaaksi.Tps oli maalivahdin verran parempi. Tästä oppirahoja Salmelaiselle.
Millä tavoin Peltonen valmennus erosi ennen Koronaan sairastumista. IFKn peli ol aivan sekaisin viimeiset 20 peliä runkosarjassa ennen pleijareita?