Theosaurus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
2-0 en kyllä itse nähnyt muuta kuin että taas hävittiin yksi kaksintaistelu maalinedessä TPS lle
Perahan sen sinne saattoi Nipaa päin. Maali pitäisi olla.Ei nyt vittu voi lanata veskaria maaliin kun et vedolla sitä sinne saa.
Siis tpsn pelaaja siirsi luistimellaan Halosen patjaa ja sieltä joku kävi tuikkaamassa vihellyksen jälkeen kiekon reppuun. Sitten tää haastetaan?
Ei voi kaksintaistelua kun joutuu jäähylle. Pakko olla kiltisti.2-0 en kyllä itse nähnyt muuta kuin että taas hävittiin yksi kaksintaistelu maalinedessä TPS lle
Ikävä fiilis että jotenkin kääntyy maaliksiEi voi kun pilli soi ennen kun kiekko oli maalissa
Steenbergen ehti ajamaan itse päin halosta. Peli oli myös jo vihelletty poikki. Aivan uskomatonta että edes katsotaan.Perahan sen sinne saattoi Nipaa päin. Maali pitäisi olla.
Vikman kyllä levitteli siellä käsiään hetiPolvella Halosta päähän ja siitä maali. Selvä 2-0 Vikmanin mielestä.
Ei niitä tarkistettaisi. Siitä tulisi vaan jäähy meille.Tollaisia maaleja pitäis tarkastella toisessa päässä. Hiljasta ollu.
Tämä. Uskomatonta että piti arpoa vielä.Pelihän oli selvästi vihelletty poikki, mitä tarkastettavaa tässä voi olla?
Ei tarvi näiden logiikalla.Näyttikö Weakman jotai päähän kohdistunutta iskua? Eikö siinä tapauksessa pitäisi antaa jäähy töpseleille?