Nyt oli härski nouto! Kivi näki että Maunon 10 vuoden maaliton putki oli menossa poikki, niin pisti junnun hakemaan pois kentältä!!!
Maunon maali kyl haisi niin vahvasti ilmassa et Kivi oli pakotettu tekemään tämä liike.
Nyt oli härski nouto! Kivi näki että Maunon 10 vuoden maaliton putki oli menossa poikki, niin pisti junnun hakemaan pois kentältä!!!
Mielenkiintoiseksi menny lätkä, kun tollasesta halauksesta heivataan isoista ovista...Nyt oli härski nouto! Kivi näki että Maunon 10 vuoden maaliton putki oli menossa poikki, niin pisti junnun hakemaan pois kentältä!!!
Riittääkö 10 ottelun pelikielto Kivelle käskyttämisestä?Nyt oli härski nouto! Kivi näki että Maunon 10 vuoden maaliton putki oli menossa poikki, niin pisti junnun hakemaan pois kentältä!!!
Johdettaisiin 4-0. Nyt 4-2 ja tuskin kukaan pystyy olemaan rennosti voiton suhteen? Tulee olee iso henkinen koetus tuo kolmas erä.
Juu aivan takuulla. On niin vakuuttavat tilastot esim. Halosella torjuntaprosentin ja päästettyjen maalien keskiarvon osalta Garteigiin verrattuna, että peli todennäköisesti olisi 17- -3. Kyllä, miinus kolme.Tod. Näk. 4-0.
Vähemmän yllättäen unohdit sen olennaisimman. Halonen maalissa ollaan voitettu 80% todennäköisyydellä. Mites Garteigin? Ainiin, se oli täysin epärelevantti tilasto.Juu aivan takuulla. On niin vakuuttavat tilastot esim. Halosella torjuntaprosentin ja päästettyjen maalien keskiarvon osalta Garteigiin verrattuna, että peli todennäköisesti olisi 17- -3. Kyllä, miinus kolme.
Riittääkö 10 ottelun pelikielto Kivelle käskyttämisestä?
Äläs nyt. Jätkäthän juoksee vastustajan perässä ilman järjen häivää ympäri kenttää.Tästä passiivisuudesta ei hyvä heilu
Saako voittotilastoon merkinnän, jos jengi voittaa vain kahdella eikä esim. neljällä maalilla? Ja kyllä, on aivan helvetin epärelevantti tilasto tässä tapauksessa, kun oma jengi johtaa kahdella. Mutta otan osaa, kun sinullakin varmaan vanne kiristää ihan helvetisti, kun Garteig ei ilmeisesti häviäkään tätä peliä.Vähemmän yllättäen unohdit sen olennaisimman. Halonen maalissa ollaan voitettu 80% todennäköisyydellä. Mites Garteigin? Ainiin, se oli täysin epärelevantti tilasto.
Voimia sulle!Saako voittotilastoon merkinnän, jos jengi voittaa vain kahdella eikä esim. neljällä maalilla? Ja kyllä, on aivan helvetin epärelevantti tilasto tässä tapauksessa, kun oma jengi johtaa kahdella. Mutta otan osaa, kun sinullakin varmaan vanne kiristää ihan helvetisti, kun Garteig ei ilmeisesti häviäkään tätä peliä.
Enemmän se sinua tuntuu harmittavan, kun olet täällä pelistä toiseen tätä samaa nauhaa pyörittämässä. Lähetä Garteigille DM Instaan niin tulee parempi mieli.Saako voittotilastoon merkinnän, jos jengi voittaa vain kahdella eikä esim. neljällä maalilla? Ja kyllä, on aivan helvetin epärelevantti tilasto tässä tapauksessa, kun oma jengi johtaa kahdella. Mutta otan osaa, kun sinullakin varmaan vanne kiristää ihan helvetisti, kun Garteig ei ilmeisesti häviäkään tätä peliä.
Kiitos. Mulle riittää, että joukkue pelaa hyvin ja voittaa pelejä. Ei ole tarvetta purkaa lapsuusajan traumoja yksittäisten pelaajien päälle. Toivottavasti sullakin joskus helpottaa. Aika on ystävä.Voimia sulle!
Vähemmän yllättäen unohdit sen olennaisimman. Halonen maalissa ollaan voitettu 80% todennäköisyydellä. Mites Garteigin? Ainiin, se oli täysin epärelevantti tilasto.
Nouseeko prosentti nyt yli 40%?Mites, onko matkalla voittoon vai ei?
Vaikkei olekaan minulle osoitettu viesti, niin tämä kuvastaa upeasti kuinka syvälle tämän palstan taso on tippunut.Kiitos. Mulle riittää, että joukkue pelaa hyvin ja voittaa pelejä. Ei ole tarvetta purkaa lapsuusajan traumoja yksittäisten pelaajien päälle. Toivottavasti sullakin joskus helpottaa. Aika on ystävä.
Nouseeko prosentti nyt yli 40%?
Innalan ohella meidän ”nelonen” ollut aivan ylivoimainen tänään.
Selostajat ihan kuistilla kun puhuu noista maalivahtien voittoprosenteista ja niiden merkityksestä. Niillä ei ole mitään väliä.
Sarkasmi ja pro-Garts denialismi oli vahvasti läsnä alkuperäisessä viestissä.Yllättävän vahvasti ottavat kantaa Gartegin esityksiin. Jopa arvostelevasti. Tuskin ovat ihan kuistilla.
Sekin vielä, kyllä nyt koetellaan! Kuka on sellainen auktoriteetti, jota voi sitten kuunnella? Sellainen joka tukee sinun agendaa?Tiettyjen nimimerkkien ymmärryksestä kertoo aika helvetin paljon se, että Jani Alkion puhe on heille tie totuuteen.
Mä en kyllä itsekään ymmärrä, mikä ihmeen kunujako täällä on Gartsin suhteen. Kai me voidaan kiinnittää huomiota kaverin työskentelyyn myös kriittisesti, ammattimies kun on. Nyt joku koskemattomuusametisti pitäisi sitten jakaa sen perusteella, ymmärtääkö nimimerkki joidenkin mielestä maalivahtityöskentelystä, Zeitgeististä tai muusta finesseistä riittävästi vai ei. Mun silmään epävarmaa työskentelyä, ja sen voinee kaikki myöntää. Tänään tuli onneksi apuja maalinteossakin.Vaikkei olekaan minulle osoitettu viesti, niin tämä kuvastaa upeasti kuinka syvälle tämän palstan taso on tippunut.
Voit keräillä tämän illan viesteistä aikamoisen kasan palstan nykytason viestejä. Omaan silmääni lapsellisuuden huippu on vittuilla, kun saman jengin fanit lähettävät tsempit veskarilla huonon pelin jälkeen.Vaikkei olekaan minulle osoitettu viesti, niin tämä kuvastaa upeasti kuinka syvälle tämän palstan taso on tippunut.
Sekin vielä, kyllä nyt koetellaan! Kuka on sellainen auktoriteetti, jota voi sitten kuunnella? Sellainen joka tukee sinun agendaa?