Ilveksellä myös prosentilla X korona ja silti ovat pystyneet napsimaan pisteitä kohta 15 pelistä putkeen. Lisäksi muissakin seuroissa ollut koronaa, joten en nyt näe miksi tämä käy taas IFKn kohdalla tekosyynä ja selvittelynä? Toki, tekosyiden etsimisestä on pitkä historia IFKssa.Aika rumasti suolataan omaa jengia, josta juuri x prosenttia on kärsinyt koronasta. Tätä ennen liigan kärjessä todella vakuuttavaa peliä. Nyt Peltosen pelikirja on ohut tai pelaajat muuttunet paskoiksi. Onneksi tällä kaudella on tarpeeksi aikaa nuolla haavat ja puhaltaa keuhkot täyteen kuntoon, toisin kuin viime kaudella.
No itse en jaksa uskoa, että Peltosen pelikirja on nyt syöty ja Koivistoinen ja kumppanit eivät osaa enää pelata. Mielipiteitähän tänne mahtuu ja omansa saa jokainen esittää.Ilveksellä myös prosentilla X korona ja silti ovat pystyneet napsimaan pisteitä kohta 15 pelistä putkeen. Lisäksi muissakin seuroissa ollut koronaa, joten en nyt näe miksi tämä käy taas IFKn kohdalla tekosyynä ja selvittelynä? Toki, tekosyiden etsimisestä on pitkä historia IFKssa.
Joku iso nelonen löytyisi pakistosta.Oispa Generous vielä jengissä, ei tää äitin kaakaopoika nakke nakuttaja paljoa uhittelisi. Jonkun pitäisi pudottaa hanskat kyllä pikku hiljaa.
Broadhurstin loukkaantumiseenPakko kysyä, että mihin on kadonnut IFK: n hyvä ja vaarallinen ylivoima.
Peltosen pelikirjan riittävyys paljastuu, kun summeri on soinut viimeisen kerran tällä kaudella. Nyt ei näytä hyvältä, mutta aikaa tässä on, kuten aiemmassa viestissä hyvin nostit esiin. Itse tykkään kommentoida hetkessä ja tunteella.No itse en jaksa uskoa, että Peltosen pelikirja on nyt syöty ja Koivistoinen ja kumppanit eivät osaa enää pelata. Mielipiteitähän tänne mahtuu ja omansa saa jokainen esittää.
Aukesiko Patin naama tuon päärynäpallo Tikan kanssa käydyssä maalinedustapainissa vai miksi lähti Heleniuksen kanssa koppiin?
Aukesiko Patin naama tuon päärynäpallo Tikan kanssa käydyssä maalinedustapainissa vai miksi lähti Heleniuksen kanssa koppiin?
Juuri siinä. Toivottavasti on tokassa heti mukana.Aukesiko Patin naama tuon päärynäpallo Tikan kanssa käydyssä maalinedustapainissa vai miksi lähti Heleniuksen kanssa koppiin?
Olin jo unohtanut Genematin! Siinä oli hieno mies! Ihan silmäkulma kostui kun alkoi muistelemaan. Ei ollut mikään titinalle. Testo haisi katsomoon saakka.Oispa Generous vielä jengissä, ei tää äitin kaakaopoika nakke nakuttaja paljoa uhittelisi. Jonkun pitäisi pudottaa hanskat kyllä pikku hiljaa.
Jep, ei siis yhtään mitään järkeä. Ihmetyttää noin kuriton Åsten.Vittu, että oli tyhmä rangaistus Muulilta