4
444
Kerrankin olen Karjapaimenen kanssa samaa mieltä. Aivan naurettavaa viheltää tuosta pitkä kiekko, kun vastustaja joutui käytännössä pysähtymään, ettei mene vahingossa kiekon ohi."Vitun pelle". T: Miro Karjalainen
Kerrankin olen Karjapaimenen kanssa samaa mieltä. Aivan naurettavaa viheltää tuosta pitkä kiekko, kun vastustaja joutui käytännössä pysähtymään, ettei mene vahingossa kiekon ohi."Vitun pelle". T: Miro Karjalainen
Juu, täysin samaa mieltä. Huvitti vain kuinka selkeästi mielipide oli luettavissa huulilta. Jos kommentti kohdistui tuomariin, niin joskus näistä on annettu käytöskymppejä, onneksi ei tällä kertaa.Kerrankin olen Karjapaimenen kanssa samaa mieltä. Aivan naurettavaa viheltää tuosta pitkä kiekko, kun vastustaja joutui käytännössä pysähtymään, ettei mene vahingossa kiekon ohi.
Yleisö piti niin kovaa meteliä, että tuomari ei kuullut. Eiku. Hyvä näin.Juu, täysin samaa mieltä. Huvitti vain kuinka selkeästi mielipide oli luettavissa huulilta. Jos kommentti kohdistui tuomariin, niin joskus näistä on annettu käytöskymppejä, onneksi ei tällä kertaa.
Juu, täysin samaa mieltä. Huvitti vain kuinka selkeästi mielipide oli luettavissa huulilta. Jos kommentti kohdistui tuomariin, niin joskus näistä on annettu käytöskymppejä, onneksi ei tällä kertaa.
Odotti että Ahonen vei vähän kauemmas tuomareista, ennenkuin tärähti lause ilmoille.Odotteli, että pääsi parin potkun päähän pois tuomarin juttusilta, ja kertoi sitten vähän suoremmin mielipiteensä. Pelisilmää siis on. Kyllä nauratti.
Voi ziisusJoonas Tanskan tapaan Samuel Tilkanen ei ole ikinä hävinnyt Liigassa. Lentokonepelikirja VOL 2.
Sama. Tai että onko oikeasti vaikutusta että ei ole jengiä fölis? Outoa. Silti kamoon rööda!Viihdyttävä matsi! Alkuun ei napannut yhtään ja oikein harmitti ajatella, että millaista kiimaa tämä olisi täydellä hallilla. No neljä maalia seitsemään minuuttiin nosti kummasti kiinnostusta. Olen miettinyt, että vaikuttaakohan nuo tyhjät katsomot peliin tuolla tavalla. Mennään vähän lähemmäs junnunukiekkoa, kun panos ja energia ei ole pelaajilla konkreettisesti ympärillä.
Mutta hyvin IFK tämän hoiti ja oli kauden komeimpia pitkiä pyörityksiä Tapparan päädyssä. Nakit on pakkasessa ollut jo jonkin aikaa.
Motin sai kuitenkin toisen tähden pelipaidan hihaan. Se lämmittää enemmän.Tallberg ja Motin olisivat ansainneet tähdet illan matsissa.
Kun katsoin eilen Saipa - Tappara matsia, niin Tappara karvasi aika IFK tyylisesti kolmella. Tänään Tappara tyytyi pelaamaan aika paljon träppiä, mutta IFK:n pakit ovat viime peleissä yllättävän hyvin pelanneet vastustajan träppiä vastaan. Tai oikeastaan koko viisikko. Tuntuu että IFK joukkueena tunnistaa miten eri tilanteet tulee pelata fiksusti.
Motin sai kuitenkin toisen tähden pelipaidan hihaan. Se lämmittää enemmän.
Yllättävää on se että pakit ei ala juuri sekoilla, oli sitten träppi tai kova karvaus vastassa.Tämä ja Helsingin IFK vuosimallia 2022 on itseasiassa aika taitava repimään joukkueen kuin joukkueen trapin palasiksi. Jopa Tapparan joka yleensä on se hankala ollut.
Tästä ekasta maalista olen eri mieltä.Isot pyyhkeet lähtee sen sijaan Kotkansalon oman alueen pelaamisesta.
Ekassa häviää oman 1-1 tilanteensa maalin takana, ja sitte tuplaa väärään mieheen, jonka johdosta Moilanen kävelee sisään.