Oma pohdinta on ollut että kun on paras/korkealla hierarkiassa saa valita matsit, sikai usein selostaa helsingissä ja harvoin landella.
Alivoima on sentään ihan kohtuullista.
Joo. Mä oon jostain syystä kyynistynyt kausi kaudelta ja haikailen jonkun brändikiekon perään, mutta ne ajat on ohi. Teininä/nuorena aikuisena sitä vielä odotti jokaikistä runkosarjankin ottelua vesi kielellä. Paikalliskamppailuja spekuloitiin viikko etukäteen kun meillä oli jotain Vopatia ja narreilla Heleniusta. Kai tässä on molemmat vähän muuttuneet: Sekä minä että HIFK. Täytyy tätä pohdintaa jatkaa jossain asiaan kuuluvassa ketjussa.
Tällä hetkellä yritetään lähinnä jostain pikkukulmista, JOS sattuisi menemään. 1. erässä luotiin ihan kunnon maalipaikkoja useita.Hyvää peliä tää on IFK:lta, maalit edelleen vaan puuttuu.
Teräväinen on muuten huono.
Pelannee parin vuoden päästä jossain Norjassa.Hede on kyllä aika Dan Hackerin reinkarnaatio. Pirteää menoa, muttei näy tehoina. Toki, nuori pelaaja vielä kyseessä.
Nimenomaan. Ei tosiaankaan näytä siltä, että ”Nyt vittu tehdään se maali!”. Ei ole Peltonen saanut iskostettua pelaajiin sitä asennetta, joka hänellä itsellään oli pelaajaurallaan.Ei kyllä vakuuta edes vähän alusta. Heppoisia laukauksia eikä mitään tahtoa mennä maalin eteen ottamaan mustelmia.
Eipä olisi uskonut että vain 1maali saadaan aikaan 60min aikana.Taas ei oikein tiedä että pitäisikö itkeä vai nauraa. On taas niin tutun tuntuista. Ihan kuin olisi joskus ennenkin nähty.