Älä huoli kyllä tolppa saadaan siirrettyä tässäkin.
Noloa on mielestäni se, että täällä kyllä aina löytyy meriselitykset, miksi hävitään Jukureille ja Sporteille.
Ei me lopulta eri linjoilla olla. Paitsi, että Garteig on mielestäni ollut hyväEi minulla ainakaan mitään selityksiä ole. Yksilöiden virheiden sijaan minua huolestuttaa tuo joukkueen pelitapa, joka ei vain tällä hetkellä riitä suurinta osaa jengeistä vastaan. Jokainen tuolla tekee virheitä eikä tuolla kukaan ole tänäänkään hyvä ollut, joten samalla voisi haukkua ihan jokaisen pelaajan.
Nämä Karjalaiset ja Ahoset eivät ole pelipaikoilla 6-7 ongelma, vaan kärkipakkien (20-25 min) heikko taso.
On. Mutta jos kärkijätkät vetäs kahdessa ekassa parissa huolella riittävästi, nämä ”täytejätkät” vetäs sen vaarattomat 10+ minuuttia.Kyllä se on merkittävä ongelma jos noin vajaavaisella peliälyllä varustellut pelaajat ovat kentällä ~15 minuuttia ottelusta toiseen ja vieläpä saman aikaisesti.
Aletaan sitten epäilemään muitten lätkätietämystä kun esittää omastasi eroavan mielipiteen. Aika hankalaa minun on mitenkään absoluuttisesti pystyä sitä todistamaan, että esimerkiksi Ahosen taso ei riitä. Aika perseestä jos täällä on heti ironisesti joku "hokidosentti", kun esittää oman mielipiteensä.IFK:n suurin ongelma on edelleen valmennuksessa eikä materiaalissa vaikka täällä jotkut hokidosentit muuta väittävätkin. Joku Karjalainenkin oli vakiokokoonpanon kaveri Pennasen mestaruusjengissä mutta kun täällä yritetään väkisin hakata kolmatta vuotta putkeen päätä seinään tuon saatanan Cänädän nuorisomaajoukkeen pelikirjalla niin ei ihme että noi Motinit ja Ahoset näyttää paskemmilta mitä ne oikeasti on. Pelitavan tehtävähän on piilottaa pelaajien heikkouksia eikä tuoda niitä esiin.
Aletaan sitten epäilemään muitten lätkätietämystä kun esittää omastasi eroavan mielipiteen. Aika hankalaa minun on mitenkään absoluuttisesti pystyä sitä todistamaan, että esimerkiksi Ahosen taso ei riitä. Aika perseestä jos täällä on heti ironisesti joku "hokidosentti", kun esittää oman mielipiteensä.
Oletko sitä mieltä, ettei sillä, onko 2/6 pakkia mallia ”huippu” vs. ”perseestä” ole merkitystä?Siis kelaako jengi tosissaan, että ajoittaiset vaikeudet ovat parista puolustajasta kiinni ?
Silläkö ne ongelmat poistuvat kun tuodaan pari uutta äijää sisään ?
On. Mutta jos kärkijätkät vetäs kahdessa ekassa parissa huolella riittävästi, nämä ”täytejätkät” vetäs sen vaarattomat 10+ minuuttia.
Oletko sitä mieltä, ettei sillä, onko 2/6 pakkia mallia ”huippu” vs. ”perseestä” ole merkitystä?
Väitän, että tämä esittämäsi "treidi" lisäisi voittojen todennäköisyyttä IFK:n osalta. Väitän että IFK:sta tulisi tällä "treidillä" parempi jääkiekkojoukkue. Edelleenkään en kuitenkaan ole väittänyt, että Ahosen korvaaminen tekisi yksistään IFK:sta minkään punakoneen. Hän on vain selkeästi mielestäni yksi ongelmista.No muuttuuko kiekonhallinta Kouvolan juhlapelin lauantai-illassa IFK:lle kun vaihdat Ahosen Vittasmäkeen ?