Peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 366 150
  • 3 523

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Toki itse nostaisin nykyisillä senttereillä Haaralan vakituisemmin kakkosen keskelle ja Asplund ja Virtanen saisivat olla keskenään rotaatiossa kolmossentterin tontilla.. Kaikki kunnia Asplundille, mutta aika on ajanut ohi. Kolmossena ja ehkä vielä erikoistilanteissa toisinaan käyttökelpoinen.
 

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Just samaa mietin eilen ja vertasin meitä Kärppien ja Ässien kannattajiin niin tuli vähän surullinen olo, että näinkö suppealla pohjalla meidän innokas kannattajapohja lepää.

Noh, loppuviimein näillä nettikirjoituksilla ei ole paskaakaan merkitystä siihen pärjääkö joukkue vai ei ja onko hallilla väkea vai ei, mutta ero on kyllä joskus iso kannatusinnossa ja se näkyy tällä palstalla ettei olla vedetty virlä vuosikymmeniä putkeen liigassa kuten jotkut muut jengit.
Uskon, että moni kyllä seuraa Sportia ja jatkista, mutta ei jaksa vaan kommentoida.
Itse oon ollut pari kotiharkkapeliä katsomassa, enkä ole ostanut ensimmäistäkään vierasmatsia tv:stä, joten kommentoinnitkin ovat jääneet minimiin.
Vepsun pelit myös jatkuvat ja osa porukkaa käy ne ensin katsomassa loppuun, ennen kuin keskittyvät kotkalaumaan.
Ensi lauantaina on ihan hienon helvetillinen meno pitkästä aikaa, kun klo 18.28 alkaa ämyreistä tulla Vain Glory Opera.... Sitten jälleen mennään, pitkästä aikaa!
 

Backster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Flyers, Chelsea
Haarala ja Heikkinen on laitettu junnuihin hakemaan vauhtia. Olivat tänään kokoonpanossa runkosarjan avauksessa, jonka Sport hävisi 10-5 IFK:lle.


Jaa siellä on A:n kausikin alkanut. Lisää lampaanperseitä mediatiimille: näistäkin voisi uutisoida joten kuten monella muulla jengilläkin on tapana. Edes ottelutiedot, tulokset jne. Ja turha sanoa, että JuniorSportilla on omat kanavat, ei mitään väliä.
 

Kilpiliima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Jämsän ja muun johdon vaihduttua
Jaa siellä on A:n kausikin alkanut. Lisää lampaanperseitä mediatiimille: näistäkin voisi uutisoida joten kuten monella muulla jengilläkin on tapana. Edes ottelutiedot, tulokset jne. Ja turha sanoa, että JuniorSportilla on omat kanavat, ei mitään väliä.
Kyllä A-junnut ainakin kotisivujen mukaan vedetään samaan edustuksen kanssa, eli eivät olisi Junior Sportin hoidettavia. En tiedä mikä tuossa on vaikeaa tän seuran kanssa että vedetään vähä vasurilla koko ajan. Te olette ammattilaisia! Se että A on mukana edarin kanssa on hienoa, itse nostaisin tuohon ehkä myös naisten joukkueen jotenkin.

Viikko aikaa ja mennään. Vielä ainakaan itselle ei seuran puolelta olla luotu minkään sortin kiimoja vaikka pelit olen katsonutkin. Onko Sport ollut esillä missään? Muualla kun omissa some kanavissa? MARKKINOINTI HALOO! Tietty on riski että olen liikkunut väärässä paikassa..
 

Backster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Flyers, Chelsea
Kyllä A-junnut ainakin kotisivujen mukaan vedetään samaan edustuksen kanssa, eli eivät olisi Junior Sportin hoidettavia. En tiedä mikä tuossa on vaikeaa tän seuran kanssa että vedetään vähä vasurilla koko ajan. Te olette ammattilaisia! Se että A on mukana edarin kanssa on hienoa, itse nostaisin tuohon ehkä myös naisten joukkueen jotenkin.

Viikko aikaa ja mennään. Vielä ainakaan itselle ei seuran puolelta olla luotu minkään sortin kiimoja vaikka pelit olen katsonutkin. Onko Sport ollut esillä missään? Muualla kun omissa some kanavissa? MARKKINOINTI HALOO! Tietty on riski että olen liikkunut väärässä paikassa..


No sitä suuremmalla syyllä pitäisi näkyä medioissa enemmän. Ja naiset aivan yhtälailla. Eikö vaatisi kovaa vaivaa esim sunnuntai iltana vetää yhteen koko viikonlopun kotkaperheen saldoa.

Mainostaulut on uusittu, jopa Erholtzin kuva poistunut Citymarketin seinästä.

Seura mainostaa edullisempia superennakko lippuja, mutta mitään mainontaa, kiimaa nostattavaa kisuttela tms. ei näy eikä kuuluu. Ainoastaan tuo kotiavaus pyörii Facebookisss sponsoroituna mainoksena. Lion79 lainatakseni: MÄ HÄPEÄN! Hakekaa vaikka kauppikselta paro media-assari opiskelijaa sinne jos ei omaa väkeä tuon vähempää kiinnosta.

Media-ketjun asiaa, mutta olkoot tämä nyt vielä täällä.
 

Entrosantier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Mitäs arvon palstaveljet veikkaa kuka kantaa 10 pelin jälkeen kultaista kypärää? Itse vedän kanin hatusta ja veikkaan Väyrysen Teemua. Kypäräthän menee jakoon jo kolmannessa pelissä, mutta mielestäni 10 pelin jälkeen vasta alkaa nuo tehoilut ja tehoilemattomuudet hahmottua paremmin.
 

Nebelwerfer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Mitäs arvon palstaveljet veikkaa kuka kantaa 10 pelin jälkeen kultaista kypärää? Itse vedän kanin hatusta ja veikkaan Väyrysen Teemua. Kypäräthän menee jakoon jo kolmannessa pelissä, mutta mielestäni 10 pelin jälkeen vasta alkaa nuo tehoilut ja tehoilemattomuudet hahmottua paremmin.
NJaah, kai se kuuluu Stålperille tai Keräselle. Näin se menee.
 

Orion Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Mitäs arvon palstaveljet veikkaa kuka kantaa 10 pelin jälkeen kultaista kypärää? Itse vedän kanin hatusta ja veikkaan Väyrysen Teemua. Kypäräthän menee jakoon jo kolmannessa pelissä, mutta mielestäni 10 pelin jälkeen vasta alkaa nuo tehoilut ja tehoilemattomuudet hahmottua paremmin.
Sanoisin että Stålberg.
 

Karvaturri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Keränen kantaa, vaihtoehtoisesti Asplund tai Tuhma. Stålbergin uskon jäävän viime kauden pisteistään, toki olen mielelläni väärässä.
 

rauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, VPS & HIFK
Jos kysyttäisiin kahden pelin jälkeen, niin jokerikorttina viime kauden tapaan Jonne, mutta kymmenen pelin jälkeen Tuhma.
 

Orion Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kattelen täs just Lukko-TPS peliä ja tuli vaan mieleen, että kuinkahan meirän poijaat pysyy nuitten perääs : D

ps. Ja kaino toive olisi et lauantai pääty laulaa keuhkonsa ulos! -kiitos
 

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
ps. Ja kaino toive olisi et lauantai pääty laulaa keuhkonsa ulos! -kiitos
Tähän pätkään totean lyhyesti ja ytimekkäästi, että tulen antamaan ääneni Sportille. Tulkaa äänestämään päätyyn muutkin palstaveljet. Sinnehän otetaan käsittääkseni uusimpien tietojen mukaan aiemmin ilmoitettua enemmän porukkaa.
 

Orion Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Sportin peli on ollut odotetun hidasta. Ja hieman puuttuu tunnetta - Reijola on toistaiseksi pelannut varsin hyvin.
 

rauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, VPS & HIFK
Keräsen vähän huolimaton jäähy kostautui takaiskuna. Oliko Viljasella kaatumisessa filmiä, no jaa, aina nurin kun on maila luistimissa ja Pata jäähylle :)
 

rauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, VPS & HIFK
Harmittava maali. Näytti olleen Rassen hallussa mutta jostain se livahti pelattavaksi. Nyt pitää kyllä pysyä poissa jäähyboksista.
 

Winger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Sanokaa mitä tahansa Jonnesta, mutta jo viime kaudella ei kyseisellä miehellä tehnyt yhtään mitään jengissä. HIIIIIIIDAAAAASSSS ku mikä, alkukauden meni vielä viime kaudella, mutta jo 15 ottelun jälkeen nähtiin mikä on todellinen taso. Please, ei sopimusta enää ensi kaudelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös