Orion Star
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan Sport
Kyllä!! :D"Nimimerkki Orion Star vihelsi pelin poikki jatkiksessa klo 19.12, Vaasan Sport siis voitti 2-0 ja vei pisteet kotiin" :D
Kyllä!! :D"Nimimerkki Orion Star vihelsi pelin poikki jatkiksessa klo 19.12, Vaasan Sport siis voitti 2-0 ja vei pisteet kotiin" :D
On se parhaimmillaan enemmän kuin kuudes pelaaja. Hyvin kulkee luistin tosiaan.Pääty mylvii ja pelaajat imuroi sieltä energiaa. On nimittäin eroa luistelussa eiliseen verrattuna.
Ei osunu mun mielestä edes leukaan vaan rintaan.Hieno taklaus Keräseltä, liigassa ulosajo. Nää on näitä
Peltola ei vaan nähnyt Kerästä. Sehän tässä pahin oli. Kova menetys kun Keränen ulkona. Hyvä että Peltola on kunnossa.Ei osunu mun mielestä edes leukaan vaan rintaan.
Kyllä, mutta itse olen kyllä sitä mieltä, että älä ikinä taklaa kuolleesta kulmasta. Kukaan ei voita siinä yhtään mitään...Hieno taklaus Keräseltä, liigassa ulosajo. Nää on näitä
Nää on näitä. Aina voi käydä huonosti.Kyllä, mutta itse olen kyllä sitä mieltä, että älä ikinä taklaa kuolleesta kulmasta. Kukaan ei voita siinä yhtään mitään...
2666 katsojaa. Oliko 50% vaiko 75% rajoitus voimassa?Aika kivasti tuli yleisöä paikalle kaikesta huolimatta. Toivottavasti saadaan halli täyteen lähiviikkoina.
Johansson torjui takapuolellaan gameseiverin :DEi lähelläkään :D
Niinhän mä just sanoin, että ei lähelläkään :DJohansson torjui takapuolellaan gameseiverin :D
Harmittaa (kauniisti sanottuna), kun erätauolla oikeasti yhden oluen jonottaminen kesti n. 15 min. Oli kuulemma jokin v##un paikallinen rajoitus... Esim. myyntitiskin vieressä monta neliömetriä tyhjää tilaa, mutta kun anniskelualueelle ei saa ottaa kuin tietty määrä, niin koko jono seisoo... Väitän, että olutrahaa jäi useampi tuhat euroa saamatta...2666 katsojaa. Oliko 50% vaiko 75% rajoitus voimassa?
Ilmeisesti 50% kuten @Sundomstå olikin maininnut otteluketjussa.
Erittäin hyvin kuului kannustus ja chantit ruudunkin kautta päädystä. Jättipeukku tunnelmanpidosta niukalla olutnesteytykselläkin :)Harmittaa (kauniisti sanottuna), kun erätauolla oikeasti yhden oluen jonottaminen kesti n. 15 min. Oli kuulemma jokin v##un paikallinen rajoitus... Esim. myyntitiskin vieressä monta neliömetriä tyhjää tilaa, mutta kun anniskelualueelle ei saa ottaa kuin tietty määrä, niin koko jono seisoo... Väitän, että olutrahaa jäi useampi tuhat euroa saamatta...
Oli kyllä hyvä tunnelma, tätä lisää. Itse kiinnitin huomion siihen että myös ympäri hallia porukka yritti olla mukana kannatuksessa. Saataiskohan koko halli huutamaan ja taputtaan?Olipahan upea tunnelma hallissa!! Päädylle erityinen kiitos tunnelman luonnissa. Ehjä, tasapainoinen esitys koko jengiltä. Kiitos!