Propelli kiekko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan Sport, VPS
Mulle sopii tuolla tämän kauden Sporttimaisella otteilla, että tehdään vaikka ne ns. "leicesterit" joka tapahtui tässä muutama vuosi sitten.
Niin, kyllähän koko viisikkopelaaminen kärsii kun sentteripeli vuotaa. Mutta niinku sanottu luottoa löytyy Ristoon ja kumppaneihin että saavat keitettyä sopan. Ja jotenkin jaksan kyllä uskoa, että mikäli pitää ostoksilla käydä niin se tehdään. Hullua olisi menettää tämmöinen draivi sen takia että pelaajat loppuu kesken. Vaikka tosin pitää ymmärtää sekin että kaikki putket katkeaa joskus.Se on hienoa, että kapealla rosterilla ja huonollakin pelillä pystytään voittamaan tiukkoja matseja. Se on hyvän joukkueen merkki, että sarjasijoitus on erittäin hyvä tässä vaiheessa kautta. Vain kolme ottelua on ollut " ohipelejä ".
Rosteriin tekisi hyvää saada vahvistusta ainakin sentteri osastolle. Lisää loukkaantumisia ja pitkiä pelikieltoja en haluasi nähdä.
Mitäpä luulette,jatkuuko Sportin lento loppuun asti!
Samaistun kyllä tähän. Väyrynen hoiti tontin mielestäni kans hyvin.Sytyin kyllä Lukko-matsissa Väyrysestä sentterinä. Ei ehkä ole samettikätinen pelinrakentaja, mutta äijä tuntui olevan joka tilanteessa ensimmäisenä paikalla.
Mua ei haittais, vaikka jatkais nyt ainakin jonkun aikaa sentterin paikalla. Hoitaa sentterin tontin ainakin mun mielestä kokonaisuutena paremmin kuin (sori Eki) nuorempi Riska.
Nikkoa kuntoutetaan, tuli jäälle kun yhteisreenit loppui. Todennäköisesti A-nuorista oli joku nostettu edustuksen reeneihin jotta saatiin täys miehitys.
Heikkinen oli, Haaralaa en kyllä huomannut. Luulen että junnuista nostettu joku mukaan. Äkkiseltään en selvää saanu kuka tämä mahdollinen ajunnu oli.Oliko Heikkinen mukana treeneissä? Entä Haarala? Neljä täyttä ketjua kuitenkin ollut mukana. Oliko pakki tämä junnuista nostettu, koska nyt on vain seitsemän omaa pakkia käytössä?
Eikö Haarala ollu loukissa? Mun mielestä jossain täällä foorumilla kerrottiin siitä et on loukkaantunut.
Onkohan Risto pitkävihainen? ; )Nyt on vahvan näköinen kokoonpano, vaikka itse olisin kyllä sijoittanut Vanttajan "omalle paikalleen" Viljasen vierelle.
Keränen-Asplund-Vauhkonen
Eriksson-Holmström-Stålberg
Talaja-Väyrynen-ERiska
Vanhtalo-FRiska-Vidgren
Johansson-Heshka
Hietanen-Viljanen
Westermarck-Tommila
Vanttaja
Hovinen (am)
Reijola