Peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 338 525
  • 4 623

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Jos Lehtinen olisi tänään pitänyt nollan, niin ei kukaan varmaankaan ehdottelisi Oskua maaliin. Epävarma ollut Lassi, mutta todella vaikeita pelejä nämä molemmat ovat olleet yleensäkin maalivahdin kannalta.
Setänen pysyy paremmin lämpinä näissä peleissä, kun esittelee vähän sirkushuveja kansalle.
 

#87-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kettu ja Pingviini
Pitää muistaa, että Lassi on kaikesta huolimatta todella nuori poika. Runkosarja meni näytös tyyliin, ylivoimaisilla tilastoilla. Nyt odotukset hänen suhteen on valtavat ja häneltä odotetaan päällä seisomista joka ilta. Olisi todella ihme, jos se ei miteenkään näkyisi otteissa. Vaikka olisi miten kylmähermoinen ja tyyni kaveri kyseessä.

Lassilla se tärkein tilasto tämän kevään playoffien osalta, eli W prosentti, täysi sata. Millään muulla ei pitäisi olla väliä.

Ainut syy Oskun peluuttamiselle, olisi tuntuman ylläpitäminen tai joku muu vastaava höpöhöpö juttu. Mitään muuta syytä ei pitäisi olls vaihtaa Lassia pois.
 

Just Us

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikon seurat
Lukko on jopa odotettua parempi. Varsinkin kiekolla todella silmiä hivelevää peliä.

Jos mestariksi halutaan, kriittistä tarkastelua tarvitaan myös. Vapaasti sai Ilves oman maalinsa naulata. Audette peitti maalin suuntaan. Gregoire pelasi todella ylhäällä. Syöttölinja jäi näin vapaaksi. Kenen maali? Itse laittaisin Gregoiren piikkiin.

Lassia ei ole vielä testattu oikein lainkaan. Ehkä sikälikin hänelle hankalaa. Tämän päivän maalia ei hänen piikkiin voi laittaa.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko on jopa odotettua parempi. Varsinkin kiekolla todella silmiä hivelevää peliä.

Jos mestariksi halutaan, kriittistä tarkastelua tarvitaan myös. Vapaasti sai Ilves oman maalinsa naulata. Audette peitti maalin suuntaan. Gregoire pelasi todella ylhäällä. Syöttölinja jäi näin vapaaksi. Kenen maali? Itse laittaisin Gregoiren piikkiin.

Lassia ei ole vielä testattu oikein lainkaan. Ehkä sikälikin hänelle hankalaa. Tämän päivän maalia ei hänen piikkiin voi laittaa.
Kyllähän se oli selvästi Hakulisen piikkiin.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Katsoin päivän muutkin pelit ja ilman värilasejakin voin sanoa, että Lukon pelinopeus on aivan omaa luokkaansa. Ja pelitapa on jokaisella niin selkäytimessä, että oikein hivelee. Muilla enemmän tai vähemmän sekavaa tekemistä.
Väitän, että jos loppuun asti mennään omaan sapluunaan uskomalla, niin se Kannu tulee vihdoin meille.
Ja Pekka Virralle patsas siitä hyvästä!

Ja Pexistä puheenollen: Saattaa olla jopa Lukon etu, että Johtaja seuraa peliä ns. ylhäältä käsin ja pystyy reagoimaan sieltä perspektiivistä. Katsomossahan me muutkin asioista kaikki tiedetään paremmin, heh.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mun mielestä Ilves ei oo esittänyt vielä minkäänlaista pelinopeutta kuin ihan hetkittäin. Tästä johtuen Lukko näyttää melko suvereenilta muiden peleihin verrattaessa. Varmasti Lukko on ollut nopeampi kuin muut, mutta ero ei ole niin selkeä.

Kärpät-HIFK peliä katsoin alkuun ja eilen kokonaan, niin mielestäni siellä ihan erilaista peliä. Kärpätkin kääntää nopeasti välillä toisin kuin Ilves tähän mennessä. Toivottavasti Ilves ei tule parantamaan hirveästi, niin Lukolla todella hyvät saumat.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ainut syy Oskun peluuttamiselle, olisi tuntuman ylläpitäminen tai joku muu vastaava höpöhöpö juttu. Mitään muuta syytä ei pitäisi olls vaihtaa Lassia pois.
Jos positiivisesti ajattelee, niin 7-13 peliä jäljellä Lukolla ja vaikka Lehtinen on selkeästi Lukon ykkösheppa, niin kun viikossa voi olla 5 peliä, olisi aika helkutin kova juttu että kummallakin maalivahdilla olisi pelituntuma kohdillaan.
 

#87-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kettu ja Pingviini
Jos positiivisesti ajattelee, niin 7-13 peliä jäljellä Lukolla ja vaikka Lehtinen on selkeästi Lukon ykkösheppa, niin kun viikossa voi olla 5 peliä, olisi aika helkutin kova juttu että kummallakin maalivahdilla olisi pelituntuma kohdillaan.
Olet ihan oikeessa tässä. Mutta mä olen sitä mieltä, että tässä vaiheessa kautta, ei pidä enää peluuttaa "huonompaa" maalivahtia pelkän pelituntuman takia. Se on Oskun tehtävä, olla ammattilainen ja pitää itsensä valmiina hyppäämään laatikkoon kun käsky käy.

Toki nyt on voitot 2-0 ja valmennus voi hyvinkin päättää peluuttaa Setästä. Itse en näin tekisi, vaan löisin Lassin kanssa sarjan huomenna kansiin. Sen jälkeen saa kuitenkin muutaman päiväin huilin.
 

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olet ihan oikeessa tässä. Mutta mä olen sitä mieltä, että tässä vaiheessa kautta, ei pidä enää peluuttaa "huonompaa" maalivahtia pelkän pelituntuman takia. Se on Oskun tehtävä, olla ammattilainen ja pitää itsensä valmiina hyppäämään laatikkoon kun käsky käy.

Toki nyt on voitot 2-0 ja valmennus voi hyvinkin päättää peluuttaa Setästä. Itse en näin tekisi, vaan löisin Lassin kanssa sarjan huomenna kansiin. Sen jälkeen saa kuitenkin muutaman päiväin huilin.
Ja jos miettii niin Setäsellä oli kauden aikana mahdollisuus napata ykkösmolarin paikka ja alku kaudesta jopa nappasikin. Veikkaan että Lehtinen pelaa huomenna. Luulen että Osku ei montaa mahdollisuutta enää tällä kaudella saa ellei Lassi täysin töppää. Positiivista että on kaksi HYVÄÄ maalivahtia!
 

Samppub

Jäsen
Eipä Lehtinen hirveästi ole rasittunut kahdessa ensimmäisessä pelissä ellei varusteiden pukemista päälle ja pois oteta huomioon.
Ja kysytäänpä näin, että pitäisikö Ilveksen myös muka vaihtaa jatkossa maalivahtia (mikäli sarja venyisi) ? No ei ja eivät oikein edes pystykään (Kolppanen vain pakon edessä askiin) .

Toki tätä ei tarvitse miettiä, kun homma pistetään huomenna torstaina poikki.

Lassi pelaa kaikki pelit ja that's it!
 
Viimeksi muokattu:

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joo siis Osku askiin jos sille on oikeasti tarvetta. Lehtiselle on näissä kahdessa pelissä tullut hiki ainoastaan alkulämmössä. Lassin pitäisi keksiä joku keino siihen ettei kylmety täysin siellä maalilla, jos huomenna peli jatkuu samankaltaisena. Nyt kun mennään Tampereelle, niin odotan kyllä Ilvekseltä ihan erilaista tulokulmaa peliin. Kahdessa ekassa pelissä Ipalla on ollut hyvät muutamat ekat vaihdot, mutta sen jälkeen ei ole tapahtunut oikein mitään Lukon alueella Ilveksen toimesta ja Lukko on molemmissa peleissä tuhlaillut avopaikkoja ensimmäisissä erissä oikein urakalla. Eilisen Ilveksen maalin voi laittaa täysin Hakulisen piikkiin, kun kurvasi omalle paikalleen jättäen seuraamatta oman miehensä loppuun asti. Ekassa pelissä Ilveksen toinen ja kolmas menee Petmanin miehelle samasta syystä ja eka maali osittain Pressin ja Lehtisen piikkiin, vaikka turha näistä on nyt hakemalla hakea syyllisiä kun homma on ollut lähes täysin kokoajan Lukon lapasessa.
 
Suosikkijoukkue
Lukko, Rönnin ihan saatana paska pumppu
Painotettiinkohan eiliseen peliin että omat paikat pidetään maalin edessä, kun edellisessä pelissä yksi ipan maaleista tuli selkeästi hyökkääjän ylipelaamisesta maalin taakse?

Eilisessä ipan maalissa kaikki 3 hyökkääjä oli vastustajan maalilinjan takana ipan lähtiessä hyökkäämään. Eli tässäkin ylipelattiin.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Ilmeisesti taklas liian myöhään. On ajat muuttuneet kyllä. Tommosista ole jäähyä tullut miesmuistiin
Niinpä. Mutta tosiaan, kaiketi Kiko on merkitty isolla dumarien kirjoihin. Paska homma, kun vaikuttaa pelaamiseensa. Joutuu koko ajan varomaan.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tulee mieleen että Kiko on käyny jotain väärää kiksauttamassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös