Peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 338 383
  • 4 623

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mua on alkanut vituttaa Lukon nihkeä ylivoima. Okei, tehoja on tullut viime aikoina, mutta se ei näytä lainkaan vaaralliselta. Kova työ pelkästään kuvion saamisessa kuntoon. Tämä viimeiset kaksi yv:täkin aivan luokatonta. Kruununa av-maali kaverille löysästä puolustamisesta. Tämä saattoi olla pelin kannalta erittäin ratkaiseva maali...
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Audette on muuten tänään ollut täydellisen syväjäässä. Mikä vaivaa? Järjestäen kaikki tekeminen kusee miehellä.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Mua on alkanut vituttaa Lukon nihkeä ylivoima. Okei, tehoja on tullut viime aikoina, mutta se ei näytä lainkaan vaaralliselta. Kova työ pelkästään kuvion saamisessa kuntoon. Tämä viimeiset kaksi yv:täkin aivan luokatonta. Kruununa av-maali kaverille löysästä puolustamisesta. Tämä saattoi olla pelin kannalta erittäin ratkaiseva maali...

Ei tuossa sinänsä ollut löysää puolustamista, Saarelakin polki kaksykkösen kiinni. Saarijärveltä paha arviointivirhe.
 

Crüe 13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Chicago Blackhawks, P-iirot, ManU.
Kookoo pelasi pressin kokonaan pois ja ylös jäi tosi paljon tilaa mitä lukko ei oikein osannut pelata. Saarijärvi samaan YV ni mitäs sit teet? Lukko ollut raikas ja tekemisen meininki näkynyt, Kookoon kolmannet erät ollu surkeita ja eilinen rasitus. Lukko rallattelee voittoon. Eiköhän tää ollu tässä. Hymiö.
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Kaverille pukukoppimaali, itse aiheutettu. Tulee vaikea viimeinen erä. Nyt katsotaan kestääkö sapluuna painetta.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pakko oli olut korkata ja tarkistaa samalla näiden herkkujen riittävyys. Jännittävä päätöserä jälleen kerran edessä.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Peli 3-1 saadaan ylivoima ja olisi mahdollisuus naulata peli. Aloitetaan neppailu ja vastustaja rokottaa pukukoppimaalin alivoimalla 3-2. Kolmannen alkuun sitten pientä yli hyökkäämistä ja pomputtelua, vastustajalle ylivoima hyökkäys ja 3-3. Tuon jälkeen sitten kolme helpohkoa jäähyä putkeen, mutta ne on nyt kestetty. Vieläkö joukkue tarvii sytytystä tähän peliin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös