Pitäs antaa miinuspisteitä, niitä olis ansaittu.Kyllä on iso vääryys jos tästä pelistä otetaan pisteitä mukaan.
Pitäs antaa miinuspisteitä, niitä olis ansaittu.Kyllä on iso vääryys jos tästä pelistä otetaan pisteitä mukaan.
Jos Virta ei pian ilmesty penkin taakse, niin säälitkin tulee tekemään tiukkaa.
Jos Virta ei pian ilmesty penkin taakse, niin säälitkin tulee tekemään tiukkaa.
Kannattaa varautua että Virtaa ei nähdä pitkään aikaan penkin takana.Jos Virta ei pian ilmesty penkin taakse, niin säälitkin tulee tekemään tiukkaa.
Runkosarja voidaan läpsytellä vaikka Eepillä, mutta pudotuspeleihin ei näin voida lähteä.Kannattaa varautua että Virtaa ei nähdä pitkään aikaan penkin takana.
Kannattaa varautua että Virtaa ei nähdä pitkään aikaan penkin takana.
Sisäpiirin tietoa? Jos näin käy, pitää vaan sanoa, että jälleen kerran karma puuttuu Rauman Lukon menestyksen tielle. Onhan se nyt jumalauta, että joka vitun kerta tulee jotain, jotain vittu ihan mitä vaan. Mutta aina tulee. Että Lukko ei vahingossakaan voisi menestyä.Kannattaa varautua että Virtaa ei nähdä pitkään aikaan penkin takana.
Hienoa, että joku pystyy tällä Lukko-historialla olemaan positiivinen. Mulla n. 35 vuoden Lukon kannatushistoria on jättänyt jälkensä. Varsinkin viimeisin vuosikymmen on ollut tehokas negatiivisuuden ja pessimismin luoja luottamukseeni Rauman Lukkoa kohtaan. Vaikka tekemisessä on ollut myös paljon hyvää ja hienoja hetkiä, kuitenkin se kruunu on jäänyt aina saamatta.Rauhoitutaas nyt. Kaikki on omissa käsissä. Itse en ainakaan kuvitellut missään vaiheessa, ettei kauden aikana tulisi vaikeampiakin jaksoja. Tästä päästään kyllä yli ja saadaan nauttia taas.
Samaistun täysin. Viime keväänä takki oli totaalisen tyhjä maaliskuussa. Onneksi jouduin silloin lomautetuksi samaan aikaan koko kevääksi ja kesäksi. Sain aika paljon muuta ajateltavaa ja tekemistä sekä laatuaikaa lapsiperheeni kanssa. Omalla tavallaan kaiken koronahälyn keskellä se oli mahtavaa aikaa kotona maalla.Juu en minäkään ole panikoimassa tulevaan hetkeen, mutta vituttaa kyllä juuri nyt. Viikonloppuna on kasvojen pesunpaikka. On ollut pirun hienoa seurata Lukon menestystä ja kasvua organisaationa, mutta kyllä esimerkiksi viime kevät osui aika helvetin syvälle. Työkaverit ja tyttöystäväni sanoivat, että olen kuin sieluni myynyt kun oli tyhjä olo ja vitutus päällä, kun matto oli vedetty jalkojen alta, kun Lukolla oli koossa THE TEAM ja sauma mestaruuteen.
Rukoilen, että Pekka Virta tervehtyisi pian ja pelaamisen trendi kääntyisi nousuun. Pakko oli tänä iltana ottaa pienet viinahörpyt.
Kyllä minuakin vituttaa ja on vielä 10 vuotta pidempi historia kannattajana, mutta tässä on nyt reilu vuosi dominoitu liigaa enkä usko, että pieni suvantovaihe romahduttaa kokonaisuutta.Hienoa, että joku pystyy tällä Lukko-historialla olemaan positiivinen. Mulla n. 35 vuoden Lukon kannatushistoria on jättänyt jälkensä. Varsinkin viimeisin vuosikymmen on ollut tehokas negatiivisuuden ja pessimismin luoja luottamukseeni Rauman Lukkoa kohtaan. Vaikka tekemisessä on ollut myös paljon hyvää ja hienoja hetkiä, kuitenkin se kruunu on jäänyt aina saamatta.
Ja kyllä, tämä vituttaa minua, että otan yksittäiset tappiotkin niin raskaasti, ja heti kun näyttää vähän huonommalta, usko alkaa horjua. Väitän, että jos Lukko kerran voittaisi sen mestaruuden, osaisin ottaa nämä pelit hieman kevyemmin.
Itse en tuota osta että kokovisiirit aiheuttivat tämän (jos sitä tarkoitit?). Kun loistavia kiekollisia suorituksia on nähty monelta joukkueelta ja syötöt napsuvat lapaan.Tämä suvantovaihe kestää nyt liian kauan. Pelillisesti ollaan oltu sivuraiteilla jo pari kuukautta, jos verrataan siihen kiekolliseen peliin, jota Lukko esitti aiemmin. Karkeasti sanoen Lukolla alkoi kulkemaan huonommin, kun kokovisiirit tulivat pakolliseksi. Sitä aikaa se oli.
En tosiaan tarkoita sitä niin, vaan tarkoitus on vaan korostaa sitä, miten pitkään Lukon peli on ollut hieman hakusessa. Itseasiassa muistan siltikin ne ensimmäiset pelit, jossa pelaajat akvaariot päässä hukkasivat kiekkoa ties minne.Itse en tuota osta että kokovisiirit aiheuttivat tämän (jos sitä tarkoitit?). Kun loistavia kiekollisia suorituksia on nähty monelta joukkueelta ja syötöt napsuvat lapaan.