Peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 336 137
  • 4 623

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Huutaisi taas sitä munaa. Kaveri pelaa paljon fyysisemmin. Ilkeyttä ja tilanteiden loppuunviemistä.

Yv :ssä ei ollut kuin yksi kuvio mitä haettiin. Vetoja sentään tuli, mutta nuo oli helppo lukea. 5-3 ”huutaa aina pakkomaalia”.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jostain syystä mulla on kova luotto siihen, että tämä käännetään voitoksi.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Lassilla ei ole tänään paras päivä, lauantaina on varmaan Oskun vuoro.
Vikaan erään rinnalle ja ohi.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Onko mututuntuma aivan hukassa, jos sanon että Lukko on hukannut tällä kaudella todella monta 5-3 ylivoimaa?
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko mututuntuma aivan hukassa, jos sanon että Lukko on hukannut tällä kaudella todella monta 5-3 ylivoimaa?
Et ole ajatuksesi kanssa yksin. Samaa veikkaan myös.

E: Ennen tätä iltaa 27.27% on 5-3 yv:n tehokkuus. 22 yritystä 6 maalia ja 16:42 aika yhteensä, eli nyt siis n. 18 minuuttia.
 

Ihmiskuula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Huutaisi taas sitä munaa. Kaveri pelaa paljon fyysisemmin. Ilkeyttä ja tilanteiden loppuunviemistä.

Ilveksellä on ollut hyvääkin fyysistä peliä mutta mielestäni siinä oli myös muutama estäminen jotka tänään menee läpi. Kyllä mua kiinnostais tietää mitä se tuomari sanoi Audettelle kun tuli kyselemään "sä vaan katot kun tulee poikkaria maassa?"
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ilveksellä on ollut hyvääkin fyysistä peliä mutta mielestäni siinä oli myös muutama estäminen jotka tänään menee läpi. Kyllä mua kiinnostais tietää mitä se tuomari sanoi Audettelle kun tuli kyselemään "sä vaan katot kun tulee poikkaria maassa?"

Minusta on ollut hyvä tuomarilinja, fyysistä peliä ja kampit yms napsittu pois. Ei valittamista.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Koivisto halonhakkuulla ja KoivistoINEN naulaa alivoimalla.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Koivistoisen apina lähti
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Helppoo ja kivaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös