No on siinäkin, mutta myös laukausten laadussa huima ero. Tappara pyrkii myllyttämään jatkuvasti onetimeriin ja ukkoa maalille maskiin. Kärpät tyytyy siirtelemään kiekkoa reunoilla, kukaan ei ole maalilla, eikä kukaan halua myöskään laukoa - ainakaan onetimeriin. Toinen tekee asiat toimivan peruskaavan mukaisesti, kun taas toinen ei tiedä mitä pitäisi edes tehdä. Järisyttävä ero...Iso ero on YV-tavassa: Tappara hakee vetopaikkaa viivaan aktiivisesti.
Niin - Teppo pystyy sentään estämään paraatipaikkojen syntymisiä omassa päässä - Sulak ei. "Teppomainen" perusvarma tekeminen on arvossaan tässä vaiheessa kautta. Ei tarvitse häikäistä, mutta ei myöskään pettää ja vuotaa omiin, kuten Sulakille käy aivan jatkuvalla syötöllä. Hyödytön pakki tällä hetkellä ja itse laittaisin tilalle vaikka Niskalan.Sama tuon Sulakin kanssa. En tiiä onko valmennuksen neronleimaus vai muuten vaan kuritonta.
Katsoisin miljoona kertaa enemmän vaikka täysin hajutonta mutta silti perusvarmaa Teppoa tuolla jäällä kuin Sulakia. Ei ole Liborista mittään iloa, paitsi vastustajalle.
En minä tiedä onko se niin onneksi. Tappara puolivälierissä vastassa näillä tuloksilla.
Se Mamban lupaus pakkovoitosta taisi koskea eilistä.Etkö sinä luota Mambaan! Sehän just lupasi, että Tappara voitetaan, kun on pakko.
Juu - tavallaan turha myös jossitella millään asioilla, kun kerran aivan itse on joukkue fleguillut ja perseillyt itsensä tällaiseen tiukkaan tilanteeseen. Ei tässä kyllä mielestäni olla mitään nelospaikkoja edes ansaittu, kun miettii koko kuvaa tältä kaudelta ja pelillistä tasoa.Näin se vain on,että ei noin paskalla pelillä ansaitsemaan mitään CHL paikkaa saati kotietua. Tuttuun Vitutuksen tunteeseen taitaa tämä runkosarja päättyä.