Peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 627 481
  • 8 707

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Manner ulos ja uutta miestä ruoriin. Näin käy ennen kuin kausi on ohi. Sanokaa minun sanoneen.

Itse taannoin ennustin potkujen tulevan ennen joulutaukoa. Joulunalusviikolla olisi neljä kotipeliä, ja jos homma ei toimi siihen mennessä povaan kamelin selän katkeavan silloin.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse taannoin ennustin potkujen tulevan ennen joulutaukoa. Joulunalusviikolla olisi neljä kotipeliä, ja jos homma ei toimi siihen mennessä povaan kamelin selän katkeavan silloin.
Melkoinen savotta myös kärppäkannattajalle. Neljä kotipeliä putkeen. Tuo, jos mikä, vaatii sitoutumista. Voimia jokaiselle jo näin etukäteen.
 

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Itse taannoin ennustin potkujen tulevan ennen joulutaukoa. Joulunalusviikolla olisi neljä kotipeliä, ja jos homma ei toimi siihen mennessä povaan kamelin selän katkeavan silloin.

Harhainen ajatus. Kärpät ei Manneria tule potkimaan pihalle. Eikä kyllä pitäisikään.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kunyk tasoittaa. Ässiltä Kärppämäinen oman alueen puolustuspeli.
 

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Näyttäisi siltä että Kobli ja Pulju on vaihtanut paikkaa, vai pelaako Pulju nyt vain lyhyempää vaihtoa?
 

JPL

Jäsen
oikea ratkaisu Mambalta siirtää Pulju pois ykkösestä. Oli jo aikakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös