SHL:ssä ei onnistu myös. Kylmäksi vetää hyvin nopeasti.Eihän tässä ringette-Liigassa enää oteta juuri kontaktia niin täällä toimii. Sitten rapakon tuolla puolen kannattaa jo olla varovaisempi, siellä pelataan vielä jääkiekkoa.
Ei jäänyt. En pelaa rahasta täällä. @oukka n kanssa voin lyödä oluesta vetoa. @Micol ei lähtenyt ehdottamaani vetoon ja säilytti maineensa ja kunniansa. Panokset olisivat siis olleet suuret.Tämä täysin odotettua, silläkin Kärppien peli näyttää/näytti erittäin huonolta nyt taas peli on auki ja suurin kysymys onkin jäikö @McTorso'lta helpot rahat ottamatta.
Jos tuntis olon sairaaksi niin ei varmasti olis aitiossa.Tuollahan tuo Rybar on aitiossa kuitenki. Sovitaan että sillä särkee päätä tai pakki sekasin.
Siis vetohan olisi koskenut sitä, tekeekö Kärpät yli yhden maalin. Teki. Case closed. Nautitaan hyvästä noususta kahden maalin takaa rinnalle.Ai Kärpät on jo voittanut tän pelin?
Nythän on sitten hyvä lähteä kentältä.
Niinpä olikin. Sekoitin kaksi betsiä toisiinsa.Siis vetohan olisi koskenut sitä, tekeekö Kärpät yli yhden maalin. Teki. Case closed. Nautitaan hyvästä noususta kahden maalin takaa rinnalle.
Tieksolalla on silmää kääntää keskelle ja munaa myös. Katoppa Radekia.. ei ikinä ja siltä se pistesarakekkin näyttää. Ei kulmapörrääjillä tee vittuakaan menkää maalille tai muuhun liigaseuraan.Ottaisivatpa, mutta joka kerta kun Tieksola leikkaa keskelle, minua pelottaa, että se telotaan kuoliaaksi. Ei jää viimeiseksi kerraksi, kun lentää päin maalia tai laitaa tuon tempun jälkeen.
Ok. Ei voi mitään. Sinulla on muna, minulla ei.Mikä tämä nyt sitten oli? Jotain säälittävää huutelua jälkikäteen? Itse et uskaltanut lyödä edes mitään rahabetsiä mihinkään asiaan, vaan piti heitellä jotain "maine ja kunnia" jätettä, kun ei ole muuhun munaa.
Ronki pelasti just varman maalin.Huoh, siellä pakkipari Ronkainen-Teppo taas suorittaa. Onneksi saadaan nauttia tuosta ensi kausikin.
Maine ja kunnia panoksena? Voisi kysyä varmaan tässä kohtaa, että mikä maine ja kunnia? Onko täällä jommalla kummalla jokin erityisen arvostettu maine muiden keskuudessa? Itse en ole ainakaan sellaista huomannut missään vaiheessa. Tai no...Numero13 tuntuu sinua kovin fanittavan jatkuvien tykkäysten kanssa?
Stenkka nyt on Stenkka. Ohan ne muutaman maalinki iskeny tuossa ajassa.Radiosta kuunneltuna Kärpät ei ole hyökännyt kohta kymmeneen minuuttiin.
Olihan tuossa aika pitkä mankeli, mutta ei onneksi kovin pahoja tilanteita päässyt tulemaan. Annunen on hyvässä vireessä.Radiosta kuunneltuna Kärpät ei ole hyökännyt kohta kymmeneen minuuttiin.
Siis kohta kymmeneen minuuttiin. Sulak iski maalinsa 28:35.Stenkka nyt on Stenkka. Ohan ne muutaman maalinki iskeny tuossa ajassa.
Paitsi että osu kiekottomaan pelaajaan.Karviselta niin puhas töötti ku voi olla.
Oliko kiekottomaan? Jäähyn syy on estäminen.Karviselta niin puhas töötti ku voi olla.
Niin se tais vähä olla.Paitsi että osu kiekottomaan pelaajaan.