Ok. Olen erimieltä. Minusta tuollaisista katkoista ei ole jäähyjä tavanomaisesti vihelletty.Itse asiassa väitän että noista kyllä vihelletään jäähy käytännössä aina. Syötön katko joo, mutta siinä oli selvästi sellainen ohjausliike mailalla että se tulkittiin pelin viivyttämisenä. Kyllä näitä aika usein näkee ja mielestäni käytännössä aina noista on myös jäähy vihelletty.
Vai tuo höpöhöpö pleksiristikko? Monni virtanenhan se sitä jo sanoi, että aiheuttaa enemmän vaaratilanteita kun et näe sivuille. Ei varmaan näe kunnolla jalkoihinkaan.Sailiolla vissiin lähinäkö heikentynyt iän myötä sen verran ettei vaan kerennyt reagoimaan tuohon kiekkoon.
Niin eikai sillä oo väliä että vetääkö sen kiekon suoraan katsomoon vai ohjaako sen. Jäähyn paikka.Olet väärässä.
Niin eikai sillä oo väliä että vetääkö sen kiekon suoraan katsomoon vai ohjaako sen. Jäähyn paikka.
En tiedä onko noissa sama "ominaisuus" vieläpä, että kaikki iskut mitä pleksiin tulee, niin energia vapautuu leukaan. Ei tarvitse iso isku olla, että leuassa tuntuu hemmetin pahalle. Ainakin junnuajoilta ristikon kanssa muistan tällaisia kokemuksia.Vai tuo höpöhöpö pleksiristikko? Monni virtanenhan se sitä jo sanoi, että aiheuttaa enemmän vaaratilanteita kun et näe sivuille. Ei varmaan näe kunnolla jalkoihinkaan.
Näin on. Sinä olet oikeassa, tietenkin.Olet väärässä.
Ne on nää akvaariot ja pitkä pelitauko koronan takia ja sitku totku ja mutku. Täältä luin.Hpk oli koko syksyn sarjajumbo, mutta peli on kehittynyt huomattavasti. Miksei Manner saa kehitettyä peliä? Kehittäis ny edes tuon ylivoiman kuntoon
Itse kyllä toivon kovia ja puhtaita taklauksia. Jos sen johdosta sattuu niin sille ei voi mitään, mutta mitään "likaisia taklauksia" en halua Kärppien pelaajilta nähdä.Toivonkin kovia ja vähän likaisia pommeja