Taivaanvuohi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät
Koko erän roikkunut Kärppien maali ilmassa, sanoivat täällä itkevät mitä tahansa. Hieno maali oikealle miehelle!
Ei jumalauta. Nyt alkaa tämä kyntäminen riittää tältä päivältä. Katsellaan huomenna uudestaan.
Kyllä mä aika utopistisena pidän mahdollisuuksia jatkoon. Niin sanotusti liian hyvä Liigaan, eiköhän tuo KHL tai Ruotsi vie miehen mennessään. Tai miksei vielä kerran NHL-sopimuskin.Missähän se Byströmin jatkosoppari viipyy vai saadaanko kaveria pidettyä Suomessa?
Kyllä mä aika utopistisena pidän mahdollisuuksia jatkoon. Niin sanotusti liian hyvä Liigaan, eiköhän tuo KHL tai Ruotsi vie miehen mennessään. Tai miksei vielä kerran NHL-sopimuskin.
Ei, mutta nuo käsittämättömän tyhmät jäähyt on kyllä vain ja ainoastaan Tuukan vika.Ei se Tuukan vika ole, että häntä peluutetaan kolmen miljoonan euron liigajoukkueessa.
Haba on jo hankkinut meille Runkopakki-Ronkin, joten me mitään turhakkeita Byströmejä ja Heshkoja enää tarvita. :)Missähän se Byströmin jatkosoppari viipyy vai saadaanko kaveria pidettyä Suomessa?
6 min vs 49 min --> selkeä parannus.Jäähyttömyya on tänään ihan selvästi teemana.
Meidän senttereitä jo kritisoin, mutta sitten taas tuli mieleen peliä katsellessa, että koko joukkue on tänään kolmosketjun jätkiä, miinus joku JMA. Muuten on niin tasapaksua, että ihmettelen, mitä se Harri on joukkuetta rakennellessa miettinyt.
Niin, ja sitten ei ole montaa viestiä taakse päin kun tieksolan junnumaisista jäähyistä kirjoitetaan.Itse olen jo aiemmin kritisoinut Ahoa tämän kauden joukkueen kasaamisesta.
Toinen asia mikä on mielestäni epäonnistunu parin viime kauden on tuo nuorten pelaajien kehittäminen. Esimerkiksi Hermonen ja Koskenkorva ovat pyörineet useamman kauden ringissä mukana ja potentiaali on paistanut läpi melkein joka ottelussa mitä ovat pelanneet. Vaikea heidän on kuitenkin kehittyä tai ottaa uusia steppejä, kun ovat joutuneet olemaan jatkuvasti rotaatiopelaajina.
Sen sijaan luottoa sekä peliaikaa annetaan loputtomasti eräille selänpesijille, jotka ovat jo vuosia sitten ulosmitanneet parhaan potentiaalinsa.
Niin, ja sitten ei ole montaa viestiä taakse päin kun tieksolan junnumaisista jäähyistä kirjoitetaan.
Onhan se vaikea kun organisaatio on kestomenestyjä mikä vaatii aina laadukkaan rosterin. Siihen päälle joka vuosi muutama lupaava pelaaja jotka tunkee väkisin itseään liigatasolle. Ei ole helppo posti Aholla.