Peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 621 636
  • 8 707

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Nuo on hankalia kyllä nuo Sailion jäähyn kaltaiset tilanteet koska Sailio ei tehnyt kertakaikkiaan mitään väärää tilanteessa mutta sääntökirjan mukaan se kai päähän osui ja ihan aiheellinen jäähy. Taklattavan vastuu..
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mitä ihmettä tämä touhu on, että pelataan näin huolimattomasti? Jatkuvalla syötöllä rikotaan.
 

Micol

Jäsen
Mikä helvetin järki tässä on oikein yrittää päästää kaveri väkisin kaventamaan tai jopa tasoihin jatkuvilla kakkosilla? Nöyryyttä ei löydy tämän kauden joukkueesta riittävästi.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Olisko nyt edes loppuerä ilman jäähyä? AV-miehitys melkoisella kuormituksella ja pitäisi kaksi peliä vielä pelata tällä viikolla.

Edit. :DDD
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Taas mennään.

Mikä helvetti tätä joukkuetta vaivaa? Ottelusta toiseen kymmeniä minuutteja boksia.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Sulakki pihalle
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kyllä minä taas olen Ikan linjoilla, että yli-innokuudesta tulee suurin osa Kärppien ns. turhista jäähyistä. Ja osa täysin naurettavia lisäksi.

No on siellä niitä turhiakin. Olempas minä posiposi -tuulella. Hyi olkoon. Rybar on jäätävässä tikissä.
 

Micol

Jäsen
Ei peliä ilman ulosajoa. Oisko Mikkolan aika ottaa aikalisä ja pitää pieni puhe, kun tunne karkaa ihan vitun laukalle nyt ja pahasti. Kärpät häviää vielä pelin tällä menolla.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Ja taas aivan sama homma. Sulak ei tee kertakaikkiaan mitään väärää mutta ilmeisesti päähän osui ja kaveri makoilee niin ulosajo ihan aiheellinen. Kyllä alkaisin vähän kyseenalaistamaan TPS:n kamppailuvalmiutta.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Ei peliä ilman ulosajoa. Oisko Mikkolan aika ottaa aikalisä ja pitää pieni puhe, kun tunne karkaa ihan vitun laukalle nyt ja pahasti. Kärpät häviää vielä pelin tällä menolla.
Toki jos ulosajossa olisi edes perusteet ulosajolle. Jossain toisessa pelissä Kärpät olisi samoilla tilanteilla istunut max. 2min jäähyllä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös