Minä voin hoitaa tämän alkoholiosuuden. Vaikka muiden puolesta.Lisähuomiona, että vaikka onkin perjantai, niin alla ei ole yhtään annosta alkoholia joka voisi osaltaan aiheuttaa tämän tunnetilan.
Minä voin hoitaa tämän alkoholiosuuden. Vaikka muiden puolesta.Lisähuomiona, että vaikka onkin perjantai, niin alla ei ole yhtään annosta alkoholia joka voisi osaltaan aiheuttaa tämän tunnetilan.
Joo, ei ihan oo kuitenkaan kiekkoon 100 tatsia ja siten vähän riskirajoilla vetelee viivaa pitkin jne. Mutta lisää vaan kiitos.Tieksola on todellakin löytänyt rohkeutta peliinsä. Uskaltaa pelata kiekolla.
Manner on puhunut joukkueensa sisäisestä veljeydestä, veljeydestä, joka kantaa heidät tämän vaikea jakson yli. Olen samaa mieltä. Tästä tulee vielä hyvä!
Arvostan elettäsi.Minä voin hoitaa tämän alkoholiosuuden. Vaikka muiden puolesta.
Tölkistä nautin. Kylmänä tällä kertaa. Toimii kaikissa lämpötiloissa.Arvostan elettäsi.
En tiedä miksi, mutta tuli välittömästi tästä mieleen parin-kolmen(?) vuoden takaa yks juttu, joten päässäni leijailee kysymys; onko olut mikrotettua?
Kokeileppa joskus laittaa se tölkki mik...Tölkistä nautin. Kylmänä tällä kertaa. Toimii kaikissa lämpötiloissa.
Juhiksella ja Sillillä?Kokeileppa joskus laittaa se tölkki mik...
No eläpä koitakkaan.
Takaisin aiheeseen, oliko kaksi tolppaa, Speden tuhannen taalan paikka sekä Kristofin hyvä paikka ekassa erässä? Eli viimeistely ontuu edelleen, mutta täydellisessä maailmassa peli olis voinu olla 0-5 ekan erän jälkeen. Jotain tehdään siis ainakin oikein.
Kyllä, nuo tolpat nimenomaan Juhiksella ja Sillillä.Juhiksella ja Sillillä?
Nyt oli meikältä hyvää luetun ymmärtämistä. Noinhan tosiaan juuri kirjoitit.Kyllä, nuo tolpat nimenomaan Juhiksella ja Sillillä.