Samoja asioita kuin edellisillä kirjoittajilla, mutta silti muutama ajatus alkukaudesta. Treeni- ja sarjaotteluiden perusteella Reijola on tällä hetkellä mun papereissa ns. ykkösveskari. Varmempaa työskentelyä kuin Hovisella ja liikkuminen, erityisesti sivuttaisliike, paremmalla tasolla. Pakkien isot virheet ovat maksaneet meille sarjapisteitä ja eilenkin tuli alakerrassa järkyttäviä ratkaisuja, kiekonmenetyksiä ja sijoittumisvirheitä. Onneksi tällä kertaa vastustaja ei päässyt rankomaan. Ylitaloa nyt vaan laatikkoon! Pystyy vetämään virheettömämmällä tasolla kuin muutama muu jamppa meidän alakerrassa. Viljanen ja osin Tommila ovat olleet alakerran alkukauden valopilkut. Percy iso pettymys odotuksiin nähden. Tässä on jo vähän Koluzsia ikävä.
Hyökkäyspäässä saisi Lussen ja Karlkvistin ruuti jo kuivua. Tuon kaksikon varassa kuitenkin lepää Sportin tehot pidemmässä juoksussa. Toinen svedu Ståhlberg on ollut hyvä ja Turo on parantanut peliään harjoituskaudesta. Luistin liikkuu paremmin ja on pystynyt luomaan laitureille tekopaikkoja. Jonne on ollut mulle tosi positiivinen yllätys pl. Pitsiturnaus ja pari ekaa treenipeliä. Riska-Riska-Suoranta on toimiva ketju. Simon tuntuu tosiaan parantavan peli peliltä ja hänellä olisi aineksia tehopisteidenkin tekoon. Kyllä tuo hyökkäyspää silti paria ukkoa huutaisi, mutta silloin pitäisi käydä yhteistyökumppaneiden lompakoilla. Seura tarvitsee nyt jokaisen sentin muun toiminnan pyörittämiseen. Vaasan seudullakin ihmiset elävät tällä hetkellä epävarmoja aikoja, eikä rahaa välttämättä liikene Sportin tukemiseen. Siitä huolimatta Sportin covid-matsin alkupäivät ovat olleet minulle pettymys. Kuvittelin, että nyt huideltaisiin jo 3000 myydyn tiketin lukemissa. Toivottavasti myynti lähtee vielä lentoon...ja kotka myös.